hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece

Zvjezdana Sindik ; Dječji vrtić "Maslačak", Zaprešić, Hrvatska
Joško Sindik ; Institut za antropologiju, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, doc (91 KB) str. 123-127 preuzimanja: 1.045* citiraj
APA 6th Edition
Sindik, Z. i Sindik, J. (2013). Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (2), 123-127. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113584
MLA 8th Edition
Sindik, Zvjezdana i Joško Sindik. "Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 4, br. 2, 2013, str. 123-127. https://hrcak.srce.hr/113584. Citirano 03.07.2020.
Chicago 17th Edition
Sindik, Zvjezdana i Joško Sindik. "Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4, br. 2 (2013): 123-127. https://hrcak.srce.hr/113584
Harvard
Sindik, Z., i Sindik, J. (2013). 'Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4(2), str. 123-127. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113584 (Datum pristupa: 03.07.2020.)
Vancouver
Sindik Z, Sindik J. Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2013 [pristupljeno 03.07.2020.];4(2):123-127. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113584
IEEE
Z. Sindik i J. Sindik, "Taksonomizacija nepoželjnih oblika ponašanja i socijalnih vještina kod predškolske djece", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.4, br. 2, str. 123-127, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113584. [Citirano: 03.07.2020.]

Sažetak
Nepoželjni oblici ponašanja su prepreka psihofizičkom razvoju djeteta koje ih pokazuje te ostaloj djeci u odgojnoj grupi dječjeg vrtića, dok poželjne socijalne vještine doprinose konstruktivnom razrješavanju konflikata među djecom i prosocijalnim oblicima ponašanja. Cilj istraživanja predstavljenog u radu bio je utvrditi postoje li taksoni u odnosu na koje se može grupirati predškolsku djecu prema njihovim nepoželjnim oblicima ponašanja te socijalnim vještinama. Ispitano je ukupno 597 djece u Dječjem vrtiću „Maslačak“ u Zaprešiću. Odgojiteljice iz 25 odgojnih grupa procijenile su ukupno 316 dječaka i 281 djevojčicu, dakle svu djecu koja su redoviti polaznici Dječjeg vrtića „Maslačak“. Primijenjena su dva mjerna instrumenta: Skala nepoželjnog ponašanja i Skala socijalnih vještina. Rezultati su pokazali da se djeca mogu razvrstati u tri taksona, koji omogućuju diferencirani odgojno-obrazovni pristup.

Ključne riječi
klaster analiza; nepoželjna ponašanja; predškolska djeca; socijalne vještine

Hrčak ID: 113584

URI
https://hrcak.srce.hr/113584

Posjeta: 1.683 *