Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

MIT U TURIZMU: OD RELIGIJE, FANTAZIJE I NEISTINE DO SEMIOTIKE U VREMENU ZNAKOVA

Graham M. S. Dann ; Finnmark University College, Alta, Norway


Puni tekst: hrvatski pdf 568 Kb

str. 21-57

preuzimanja: 735

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 568 Kb

str. 21-57

preuzimanja: 595

citiraj


Sažetak

Rad daje pregled osnovnih značenja riječi mit u znanosti o turizmu transponirajući uvide u mit iz tri glavne kategorije konceptualne analize: religije, fantazije/neistine i semiotike. Za svaku od kategorija najprije se navodi nekoliko rječničkih i internetskih definicija, a zatim slijede prilozi iz akademskih tekstova koji se bave ovom temom iz jednog ili više ranije spomenutih gledišta. Pregled se oslanja na tekstove Barthesa, Cohena, Danna, Dufoura, Henninga, Nötha, Selwyna, Uzzella i Williamsona. Metodom indukcije istaknuti su ključni elementi defi nicija i akademskih komentara te su potom primijenjeni na turizam.

Ključne riječi

Kategorije mita; fantazija; neistina; religija; semiotika; Barthes

Hrčak ID:

114427

URI

https://hrcak.srce.hr/114427

Datum izdavanja:

1.1.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.210 *