hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika

Tamara Sušanj Šulentić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-5836-403X

Puni tekst: hrvatski, pdf (293 KB) str. 59-76 preuzimanja: 1.602* citiraj
APA 6th Edition
Sušanj Šulentić, T. (2014). Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika. Market-Tržište, 26 (1), 59-76. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/123370
MLA 8th Edition
Sušanj Šulentić, Tamara. "Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika." Market-Tržište, vol. 26, br. 1, 2014, str. 59-76. https://hrcak.srce.hr/123370. Citirano 22.01.2021.
Chicago 17th Edition
Sušanj Šulentić, Tamara. "Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika." Market-Tržište 26, br. 1 (2014): 59-76. https://hrcak.srce.hr/123370
Harvard
Sušanj Šulentić, T. (2014). 'Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika', Market-Tržište, 26(1), str. 59-76. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/123370 (Datum pristupa: 22.01.2021.)
Vancouver
Sušanj Šulentić T. Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika. Market-Tržište [Internet]. 2014 [pristupljeno 22.01.2021.];26(1):59-76. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123370
IEEE
T. Sušanj Šulentić, "Istraživanje povezanosti interne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenika", Market-Tržište, vol.26, br. 1, str. 59-76, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/123370. [Citirano: 22.01.2021.]

Sažetak
Uspješna poduzeća veliku pozornost pridaju kvaliteti internih komunikacija, za koje je utvrđeno da mogu doprinijeti konkurentskoj prednosti u sve zahtjevnijoj tržišnoj utakmici. Interna komunikacija postaje ključan preduvjet stvaranju nove vrijednosti i osiguravanju zadovoljstva potrošača i zaposlenih.

Cilj ovog rada bio je utvrditi postoji li povezanost između pojedinih faktora interne komunikacijske klime te zadovoljstva i lojalnosti zaposlenih.

Podaci korišteni u radu prikupljeni su istraživanjem provedenim među zaposlenicima farmaceutskog poduzeća. Oni su prikupljeni neposredno nakon strateških promjena koje su nastale kao posljedica promjena vlasničke strukture i nove organizacijske kulture poduzeća. Provedena faktorska analiza upućuje na postojanje 5 ključnih faktora komunikacijske klime, a to su: Percipirana informiranost zaposlenih o korporativnim aktivnostima, Zadovoljstvo suradnicima, Percipirana stabilnost posla, Percipirani značaj radnog mjesta u organizaciji i Percipirani osjećaj nepravde. Regresijskom analizom utvrđena je pozitivna povezanost kvalitetne komunikacijske klime sa zadovoljstvom poslom i lojalnošću zaposlenih u uvjetima strateških organizacijskih promjena, što je značajna informacija svima koji imaju dvojbe oko načina komuniciranja strateških promjena u poduzeću.

Ključne riječi
interne komunikacije; komunikacijska klima; zadovoljstvo zaposlenih; strateške promjene; lojalnost zaposlenika

Hrčak ID: 123370

URI
https://hrcak.srce.hr/123370

[engleski]

Posjeta: 2.727 *