hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja

Nithya Swaminathan
Nithyanandhan Rathinavel
Senthurkumar Duraisamy
Gunasekaran Karuppanan

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 635-642 preuzimanja: 436* citiraj
APA 6th Edition
Swaminathan, N., Rathinavel, N., Duraisamy, S. i Karuppanan, G. (2014). Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja. Građevinar, 66 (07.), 635-642. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125586
MLA 8th Edition
Swaminathan, Nithya, et al. "Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja." Građevinar, vol. 66, br. 07., 2014, str. 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Swaminathan, Nithya, Nithyanandhan Rathinavel, Senthurkumar Duraisamy i Gunasekaran Karuppanan. "Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja." Građevinar 66, br. 07. (2014): 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586
Harvard
Swaminathan, N., et al. (2014). 'Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja', Građevinar, 66(07.), str. 635-642. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125586 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Swaminathan N, Rathinavel N, Duraisamy S, Karuppanan G. Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja. Građevinar [Internet]. 2014 [pristupljeno 28.11.2020.];66(07.):635-642. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125586
IEEE
N. Swaminathan, N. Rathinavel, S. Duraisamy i G. Karuppanan, "Simulacijski model prometno ovisnih signalnih uređaja", Građevinar, vol.66, br. 07., str. 635-642, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125586. [Citirano: 28.11.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (2 MB) str. 635-642 preuzimanja: 1.622* citiraj
APA 6th Edition
Swaminathan, N., Rathinavel, N., Duraisamy, S. i Karuppanan, G. (2014). Design of vehicle actuated signal using simulation. Građevinar, 66 (07.), 635-642. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125586
MLA 8th Edition
Swaminathan, Nithya, et al. "Design of vehicle actuated signal using simulation." Građevinar, vol. 66, br. 07., 2014, str. 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586. Citirano 28.11.2020.
Chicago 17th Edition
Swaminathan, Nithya, Nithyanandhan Rathinavel, Senthurkumar Duraisamy i Gunasekaran Karuppanan. "Design of vehicle actuated signal using simulation." Građevinar 66, br. 07. (2014): 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586
Harvard
Swaminathan, N., et al. (2014). 'Design of vehicle actuated signal using simulation', Građevinar, 66(07.), str. 635-642. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125586 (Datum pristupa: 28.11.2020.)
Vancouver
Swaminathan N, Rathinavel N, Duraisamy S, Karuppanan G. Design of vehicle actuated signal using simulation. Građevinar [Internet]. 2014 [pristupljeno 28.11.2020.];66(07.):635-642. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125586
IEEE
N. Swaminathan, N. Rathinavel, S. Duraisamy i G. Karuppanan, "Design of vehicle actuated signal using simulation", Građevinar, vol.66, br. 07., str. 635-642, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125586. [Citirano: 28.11.2020.]

Sažetak
U većini gradova u Indiji koriste se semafori s fiksnom duljinom ciklusa, a promet se regulira ručno u satima vršnog prometa. Strategije koje se sada koriste u indijskim gradovima ne omogućuju bitno smanjenje vremena kašnjenja vozila. Prometno-ovisno upravljanje prometom omogućuje primjenu strategija za trenutno usklađivanje sa stvarnim uvjetima u prometu. Simulacijski model za gradnju cestovne arterije u Chennai-ju razvijen je primjenom prometno-ovisnog sustava upravljanja prometom koji otkriva prisustvo vozila na raskrižju i u skladu s time mijenja duljinu ciklusa. Rezultati simulacije uspoređeni su s postojećim stanjem da bi se uočile prednosti prometno-ovisnog upravljanja.

Ključne riječi
prometno ovisno upravljanje prometom; fiksna duljina ciklusa; simulacija VISSIM-om; kašnjenje; koordinacija

Hrčak ID: 125586

URI
https://hrcak.srce.hr/125586

[engleski]

Posjeta: 2.195 *