APA 6th Edition Swaminathan, N., Rathinavel, N., Duraisamy, S. i Karuppanan, G. (2014). Design of vehicle actuated signal using simulation. Građevinar, 66 (07.), 635-642. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125586
MLA 8th Edition Swaminathan, Nithya, et al. "Design of vehicle actuated signal using simulation." Građevinar, vol. 66, br. 07., 2014, str. 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586. Citirano 18.01.2021.
Chicago 17th Edition Swaminathan, Nithya, Nithyanandhan Rathinavel, Senthurkumar Duraisamy i Gunasekaran Karuppanan. "Design of vehicle actuated signal using simulation." Građevinar 66, br. 07. (2014): 635-642. https://hrcak.srce.hr/125586
Harvard Swaminathan, N., et al. (2014). 'Design of vehicle actuated signal using simulation', Građevinar, 66(07.), str. 635-642. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125586 (Datum pristupa: 18.01.2021.)
Vancouver Swaminathan N, Rathinavel N, Duraisamy S, Karuppanan G. Design of vehicle actuated signal using simulation. Građevinar [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.01.2021.];66(07.):635-642. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125586
IEEE N. Swaminathan, N. Rathinavel, S. Duraisamy i G. Karuppanan, "Design of vehicle actuated signal using simulation", Građevinar, vol.66, br. 07., str. 635-642, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125586. [Citirano: 18.01.2021.]
Sažetak U većini gradova u Indiji koriste se semafori s fiksnom duljinom ciklusa, a promet se regulira ručno u satima vršnog prometa. Strategije koje se sada koriste u indijskim gradovima ne omogućuju bitno smanjenje vremena kašnjenja vozila. Prometno-ovisno upravljanje prometom omogućuje primjenu strategija za trenutno usklađivanje sa stvarnim uvjetima u prometu. Simulacijski model za gradnju cestovne arterije u Chennai-ju razvijen je primjenom prometno-ovisnog sustava upravljanja prometom koji otkriva prisustvo vozila na raskrižju i u skladu s time mijenja duljinu ciklusa. Rezultati simulacije uspoređeni su s postojećim stanjem da bi se uočile prednosti prometno-ovisnog upravljanja.