hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Prihvatljivost podzemne željeznice u Zagreba

Davorin Kolić
Vjekoslav Kolić

Puni tekst: hrvatski, pdf (784 KB) str. 563-571 preuzimanja: 4.483* citiraj
APA 6th Edition
Kolić, D. i Kolić, V. (2001). Prihvatljivost podzemne željeznice u Zagreba. Građevinar, 53 (09.), 563-571. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/12088
MLA 8th Edition
Kolić, Davorin i Vjekoslav Kolić. "Prihvatljivost podzemne željeznice u Zagreba." Građevinar, vol. 53, br. 09., 2001, str. 563-571. https://hrcak.srce.hr/12088. Citirano 29.09.2020.
Chicago 17th Edition
Kolić, Davorin i Vjekoslav Kolić. "Prihvatljivost podzemne željeznice u Zagreba." Građevinar 53, br. 09. (2001): 563-571. https://hrcak.srce.hr/12088
Harvard
Kolić, D., i Kolić, V. (2001). 'Prihvatljivost podzemne željeznice u Zagreba', Građevinar, 53(09.), str. 563-571. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/12088 (Datum pristupa: 29.09.2020.)
Vancouver
Kolić D, Kolić V. Prihvatljivost podzemne željeznice u Zagreba. Građevinar [Internet]. 2001 [pristupljeno 29.09.2020.];53(09.):563-571. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/12088
IEEE
D. Kolić i V. Kolić, "Prihvatljivost podzemne željeznice u Zagreba", Građevinar, vol.53, br. 09., str. 563-571, 2001. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/12088. [Citirano: 29.09.2020.]

Sažetak
Polazi se od tvrdnje da su prve ideje o podzemnoj željeznici stare 25 godina te da argumenti zato vrijede i danas. Opisuju se tehnička rješenja podzemnih konstrukcija, a posebno najosjetljiviji dio prelaska rijeke Save. Pritom se sugerira rješenje s mostom. Također se razmatraju financijski aspekti cijelog pothvata koji se temelje na odnosima prema rješenjima u svijetu, posebno u Münchenu. Ističe se da će ipak razina cijena ovisiti o domaćem koštanju radne snage i materijala.

Ključne riječi
grad Zagreb; podzemna željeznica; tehnički čimbenici; gospodarski čimbenici; podzemne konstrukcije; prijelaz preko rijeke Save

Hrčak ID: 12088

URI
https://hrcak.srce.hr/12088

[engleski]

Posjeta: 5.000 *