hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Uloga institucija za učenje na daljinu u razvoju novinarskih vještina: preliminarni nalazi iz novinarske perspektive

Sofia Iordanidou ; Communication and new Journalism, Open University of Cyprus, Cipar
Lida Tsene ; Communication and new Journalism, Open University of Cyprus, Cipar

Puni tekst: engleski, pdf (283 KB) str. 43-59 preuzimanja: 259* citiraj
APA 6th Edition
Iordanidou, S. i Tsene, L. (2014). The Role of Distance Learning in Journalism: Preliminary Findings from Journalists’ Perspectives. Medijske studije, 5 (9), 43-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/127714
MLA 8th Edition
Iordanidou, Sofia i Lida Tsene. "The Role of Distance Learning in Journalism: Preliminary Findings from Journalists’ Perspectives." Medijske studije, vol. 5, br. 9, 2014, str. 43-59. https://hrcak.srce.hr/127714. Citirano 14.10.2019.
Chicago 17th Edition
Iordanidou, Sofia i Lida Tsene. "The Role of Distance Learning in Journalism: Preliminary Findings from Journalists’ Perspectives." Medijske studije 5, br. 9 (2014): 43-59. https://hrcak.srce.hr/127714
Harvard
Iordanidou, S., i Tsene, L. (2014). 'The Role of Distance Learning in Journalism: Preliminary Findings from Journalists’ Perspectives', Medijske studije, 5(9), str. 43-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/127714 (Datum pristupa: 14.10.2019.)
Vancouver
Iordanidou S, Tsene L. The Role of Distance Learning in Journalism: Preliminary Findings from Journalists’ Perspectives. Medijske studije [Internet]. 2014 [pristupljeno 14.10.2019.];5(9):43-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/127714
IEEE
S. Iordanidou i L. Tsene, "The Role of Distance Learning in Journalism: Preliminary Findings from Journalists’ Perspectives", Medijske studije, vol.5, br. 9, str. 43-59, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/127714. [Citirano: 14.10.2019.]

Sažetak
Ovaj rad donosi preliminarne rezultate istraživanja u tijeku koje je fokusirano na proučavanje alata i procedura za učenje na daljinu. S obzirom na to da se svijet oko nas stalno mijenja, takvi alati i procedure mogu pomoći medijskim stručnjacima u boljoj prilagodbi. Autori nastoje definirati suvremenu ulogu i profil novinara te uočiti kako se njihov položaj promijenio pod pritiskom, ali i mogućnostima, novih tehnologija i globalne financijske krize. U istraživanju su se koristile kvantitativne i kvalitativne metode istraživanja, što uključuje dubinske intervjue s grčkim i ciparskim novinarima te online anketu upućenu novinarima i komunikacijskim stručnjacima. Autori proučavaju razvoj programa cjeloživotnog učenja, njihov utjecaj i rezultate s naglaskom na institucije za učenje na daljinu. Rezultati ovog istraživanja vode do zaključaka o potrebi restrukturiranja novinarskog obrazovanja i kurikula kroz uvođenje novih vještina. Čini se da je cjeloživotno učenje, u formi učenja na daljinu, prioritet za većinu novinara kako bi se prilagodili sadašnjem medijskom krajoliku.

Ključne riječi
učenje na daljinu; obrazovanje; novinarstvo; digitalni mediji; cjeloživotno učenje

Hrčak ID: 127714

URI
https://hrcak.srce.hr/127714

[engleski]

Posjeta: 730 *