Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Upravljanje obiteljskim poduzećima u turizmu i hotelijerstvu: tranzicijsko gospodarstvo Poljske

Alina Zapalska
Dallas Brozik


Puni tekst: engleski pdf 457 Kb

str. 141-165

preuzimanja: 5.484

citiraj


Sažetak

Cilj rada je ispitati prirodu obiteljskih poduzeća u turizmu i hotelijerstvu u poljskom tranzicijskom gospodarstvu i analizirati poslovno okruženje za razvoj i rast ovih poduzetničkih tvrtki u gospodarstvu koje se reformira. Za procjenu i usporedbu
razvoja obiteljskih poduzeća na čije poslovanje utječu određeni čimbenici okruženja, provedene su ankete i intervjui s poljskim poduzetnicima, vlasnicima i djelatnicima obiteljskih poduzeća u turizmu i hotelijerstvu. Uvjeti okruženja grupirani su u četiri čimbenika eksternog okruženja: političko i pravno, financijsko,
neprofitno okruženje i društveno ekonomsko okruženje. Analiza se temelji na modelima Kazajnjiana (1988), Gnyawalia i Fogela (1994). U radu se također analiziraju kompetencije vlasnika poduzetničkih tvrtki koje su bitne za uspješno poslovanje tvrtki u njihovom cjelokupnom životnom ciklusu. Rezultati istraživanja pružaju
uvid u implikacije politike poslovanja turističkih i hotelijerskih poduzeća što pomaže u njihovom razvoju i rastu u tranzicijskom gospodarstvu.

Ključne riječi

Tranzicijska ekonomija; razvoj; poduzetništvo

Hrčak ID:

12594

URI

https://hrcak.srce.hr/12594

Datum izdavanja:

25.5.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 6.883 *