hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ŽELJEZNIČKI PROMET UVJET RAZVITKA INDUSTRIJE VARAŽDINA

Franjo Ruža

Puni tekst: hrvatski, pdf (4 MB) str. 215-223 preuzimanja: 142* citiraj
APA 6th Edition
Ruža, F. (1996). ŽELJEZNIČKI PROMET UVJET RAZVITKA INDUSTRIJE VARAŽDINA. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (8-9), 215-223. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/135053
MLA 8th Edition
Ruža, Franjo. "ŽELJEZNIČKI PROMET UVJET RAZVITKA INDUSTRIJE VARAŽDINA." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol. , br. 8-9, 1996, str. 215-223. https://hrcak.srce.hr/135053. Citirano 12.12.2019.
Chicago 17th Edition
Ruža, Franjo. "ŽELJEZNIČKI PROMET UVJET RAZVITKA INDUSTRIJE VARAŽDINA." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin , br. 8-9 (1996): 215-223. https://hrcak.srce.hr/135053
Harvard
Ruža, F. (1996). 'ŽELJEZNIČKI PROMET UVJET RAZVITKA INDUSTRIJE VARAŽDINA', Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (8-9), str. 215-223. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/135053 (Datum pristupa: 12.12.2019.)
Vancouver
Ruža F. ŽELJEZNIČKI PROMET UVJET RAZVITKA INDUSTRIJE VARAŽDINA. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin [Internet]. 1996 [pristupljeno 12.12.2019.];(8-9):215-223. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135053
IEEE
F. Ruža, "ŽELJEZNIČKI PROMET UVJET RAZVITKA INDUSTRIJE VARAŽDINA", Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol., br. 8-9, str. 215-223, 1996. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/135053. [Citirano: 12.12.2019.]

Sažetak
Varaždin se je od 15. do 19. stoljeća gospodarski snažno razvijao (kao i njemu slični gradovi ovog dijela Europe) i postao, uz administrativno-političko i vojno središte, jako gospodarsko
središte. Naravno, u skladu s onim vremenom to su bili obrti i trgovine. Industrijski razvitak Varaždina, međutim, kasni zbog toga što je Varaždin kasno uključen u željeznički promet ".
Mislimo da smo ovime tezu o međusobnoj uvjetovanosti pojave i razvitak industrije i željezničkog prometa uspjeli dokazati, A na primjeru Varaždina i potvrditi, jer kako je kasnio razvitak
željezničkog prometa tako je kasnio i razvitak industrije. Razumljivo da su gradovi s mogućim vodenim prometom manje zavisni od željeznice, ali ipak su i oni trebali željezničku vezu sa svojim
zaleđem.

Hrčak ID: 135053

URI
https://hrcak.srce.hr/135053

[njemački]

Posjeta: 261 *