hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa
https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i1.197

Informacijska pismenost u okruženju Weba 2.0: novi pravci i težišta istraživanja

Sonja Špiranec ; Department of Information and Communication Sciences, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (96 KB) str. 55-72 preuzimanja: 806* citiraj
APA 6th Edition
Špiranec, S. (2014). Information literacy in Web 2.0 environments: emerging dimensions of research. Libellarium, 7 (1), 55-72. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i1.197
MLA 8th Edition
Špiranec, Sonja. "Information literacy in Web 2.0 environments: emerging dimensions of research." Libellarium, vol. 7, br. 1, 2014, str. 55-72. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i1.197. Citirano 19.09.2019.
Chicago 17th Edition
Špiranec, Sonja. "Information literacy in Web 2.0 environments: emerging dimensions of research." Libellarium 7, br. 1 (2014): 55-72. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i1.197
Harvard
Špiranec, S. (2014). 'Information literacy in Web 2.0 environments: emerging dimensions of research', Libellarium, 7(1), str. 55-72. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i1.197
Vancouver
Špiranec S. Information literacy in Web 2.0 environments: emerging dimensions of research. Libellarium [Internet]. 2014 [pristupljeno 19.09.2019.];7(1):55-72. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i1.197
IEEE
S. Špiranec, "Information literacy in Web 2.0 environments: emerging dimensions of research", Libellarium, vol.7, br. 1, str. 55-72, 2014. [Online]. https://doi.org/10.15291/libellarium.v7i1.197

Sažetak
Iako se informacijska pismenost u svojoj pojmovnoj okosnici, koju čine etičko pronalaženje, korištenje i stvaranje informacija, nije značajno mijenjala od uvođenja same koncepcije, korjenite promjene u korištenju informacija i modalitetima ulaženja u interakciju s informacijama dovele su do preispitivanja donedavno čvrstih i stabilnih pojmovnih okvira ovoga koncepta.
Informacijska je pismenost oduvijek bila određena i definirana informacijskim okruženjem. Stoga ne iznenađuje da su se polazišta informacijske pismenosti počela mijenjati pojavom Weba 2.0, koji je pridonio složenosti i nestrukturiranosti informacijskih okruženja. Sukus promjena čini odmak od pretraživanja i pronalaženja informacija te naglašavanje vrednovanja i korištenja/priopćavanja informacija. U radu se informacijska pismenost razmatra u odnosu na promjene potaknute tehnologijama Weba 2.0, prikazuje se koncept „informacijska pismenost 2.0“ i komentiraju novi istraživačke pravce, težišta i teme iznjedrene promjenama u informacijskom okruženju.

Ključne riječi
informacijska pismenost; web 2.0; društveni mediji; istraživačke teme

Hrčak ID: 137155

URI
https://hrcak.srce.hr/137155

[engleski]

Posjeta: 1.732 *