APA 6th Edition Grbavac, J. i Grbavac, V. (2015). UTJECAJ MULTIMEDIJA POSREDSTVOM TEHNOLOGIJA VIRTUALNE REALNOSTI NA KOMUNIKACIJE. Media, culture and public relations, 6 (1), 44-55. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140077
MLA 8th Edition Grbavac, Jacinta i Vitomir Grbavac. "UTJECAJ MULTIMEDIJA POSREDSTVOM TEHNOLOGIJA VIRTUALNE REALNOSTI NA KOMUNIKACIJE." Media, culture and public relations, vol. 6, br. 1, 2015, str. 44-55. https://hrcak.srce.hr/140077. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition Grbavac, Jacinta i Vitomir Grbavac. "UTJECAJ MULTIMEDIJA POSREDSTVOM TEHNOLOGIJA VIRTUALNE REALNOSTI NA KOMUNIKACIJE." Media, culture and public relations 6, br. 1 (2015): 44-55. https://hrcak.srce.hr/140077
Harvard Grbavac, J., i Grbavac, V. (2015). 'UTJECAJ MULTIMEDIJA POSREDSTVOM TEHNOLOGIJA VIRTUALNE REALNOSTI NA KOMUNIKACIJE', Media, culture and public relations, 6(1), str. 44-55. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140077 (Datum pristupa: 16.04.2021.)
Vancouver Grbavac J, Grbavac V. UTJECAJ MULTIMEDIJA POSREDSTVOM TEHNOLOGIJA VIRTUALNE REALNOSTI NA KOMUNIKACIJE. Media, culture and public relations [Internet]. 2015 [pristupljeno 16.04.2021.];6(1):44-55. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140077
IEEE J. Grbavac i V. Grbavac, "UTJECAJ MULTIMEDIJA POSREDSTVOM TEHNOLOGIJA VIRTUALNE REALNOSTI NA KOMUNIKACIJE", Media, culture and public relations, vol.6, br. 1, str. 44-55, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140077. [Citirano: 16.04.2021.]
Sažetak U radu se opisuje utjecaj multimedije posredovane tehnologijom virtualne realnosti na komunikaciju i komuniciranje. Tehnologije virtualne realnosti označavaju skup tehnologija koja omogućuje razgovore između ljudi koji su fizički odvojeni tj. prostorno dislocirani. Cilj takve tehnologije je omogućiti razgovor između ljudi koji se nalaze na različitim zemljopisnim mjestima na svijetu, a povezani su poslovno, obiteljski ili prijateljskim odnosima i vezama. Zapravo, pod pojmom „tehnologije virtualne realnosti“ u ovom radu se podrazumijeva skup tehnologija tehnologije za videokonferenciju, videotelefoniju i telerobotiku, koje obavljaju komunikaciju preko virtualnog utjelovljenja odnosno holograma. Tehnologije virtualne realnosti pružaju jeftin i brz način komuniciranja bez obzira na prostornu udaljenost. S komunikološkog aspekta gledano samo su telekonferencije napravile veliki pomak u smislu održavanja stalne i kvalitetne komunikacije koju je lako uspostaviti, ali je skoro u potpunosti eliminiran pristup „licem u lice“, što se može smatrati jednom od „manjkavosti“ u njihovoj primjeni.