hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov

Snježana Pintarić ; Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (361 KB) str. 16-23 preuzimanja: 239* citiraj
APA 6th Edition
Pintarić, S. (2005). Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov. Informatica museologica, 36 (1-2), 16-23. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140266
MLA 8th Edition
Pintarić, Snježana. "Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov." Informatica museologica, vol. 36, br. 1-2, 2005, str. 16-23. https://hrcak.srce.hr/140266. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition
Pintarić, Snježana. "Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov." Informatica museologica 36, br. 1-2 (2005): 16-23. https://hrcak.srce.hr/140266
Harvard
Pintarić, S. (2005). 'Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov', Informatica museologica, 36(1-2), str. 16-23. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140266 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver
Pintarić S. Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov. Informatica museologica [Internet]. 2005 [pristupljeno 04.03.2021.];36(1-2):16-23. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140266
IEEE
S. Pintarić, "Nova zgrada Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu - veliki marketinški izazov", Informatica museologica, vol.36, br. 1-2, str. 16-23, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140266. [Citirano: 04.03.2021.]

Sažetak
Opseg investicije i ambiciozan program planiranih aktivnosti daju
novome Muzeju suvremene umjetnosti jedinstvenu i neponovljivu kulturnu, društvenu i edukativnu misiju u životu suvremene Hrvatske, i to ne samo u kontekstu tematizacije i muzealizacije suvremene umjetnosti. Naime, uspjeh novog projekta MSU postat će relevantan kriterij za sve buduće slične projekte gradnje muzeja u Hrvatskoj, posebice glede interesa javnosti, stupnja posječenosti i kulturno-ekonomske relevantnosti institucije na nacionalnoj i međunarodnoj razini.

Ključne riječi
Marketing; Muzejska zgrada; Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)

Hrčak ID: 140266

URI
https://hrcak.srce.hr/140266

Posjeta: 436 *