hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

Kapitalna kampanja

Michael Margitich ; Museum of Modern Art, New York
James Gara ; Museum of Modern Art, New York

Puni tekst: hrvatski, pdf (102 KB) str. 24-26 preuzimanja: 138* citiraj
APA 6th Edition
Margitich, M. i Gara, J. (2005). Kapitalna kampanja. Informatica museologica, 36 (1-2), 24-26. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/140267
MLA 8th Edition
Margitich, Michael i James Gara. "Kapitalna kampanja." Informatica museologica, vol. 36, br. 1-2, 2005, str. 24-26. https://hrcak.srce.hr/140267. Citirano 28.02.2021.
Chicago 17th Edition
Margitich, Michael i James Gara. "Kapitalna kampanja." Informatica museologica 36, br. 1-2 (2005): 24-26. https://hrcak.srce.hr/140267
Harvard
Margitich, M., i Gara, J. (2005). 'Kapitalna kampanja', Informatica museologica, 36(1-2), str. 24-26. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/140267 (Datum pristupa: 28.02.2021.)
Vancouver
Margitich M, Gara J. Kapitalna kampanja. Informatica museologica [Internet]. 2005 [pristupljeno 28.02.2021.];36(1-2):24-26. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140267
IEEE
M. Margitich i J. Gara, "Kapitalna kampanja", Informatica museologica, vol.36, br. 1-2, str. 24-26, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/140267. [Citirano: 28.02.2021.]

Sažetak
Ne možete prikupljati novac u negativnom okruženju. Ljudi koji rade
na takvom poslu moraju načelno biti pozitivni. Ne mogu dovoljno naglasiti koliko je važna suradnja između ljudi koji rade na namicanju sredstava i kustosa s druge strane. To sve zajedno mora biti timski rad.

Ključne riječi
Prikupljanje sredstava; Sponzorstvo; Financiranje; Museum of modern art (New York)

Hrčak ID: 140267

URI
https://hrcak.srce.hr/140267

Posjeta: 299 *