hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja

Iris Lončar
Zrinka Golemac

Puni tekst: hrvatski, pdf (438 KB) str. 147-163 preuzimanja: 470* citiraj
APA 6th Edition
Lončar, I. i Golemac, Z. (2015). Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13 (1), 147-163. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/141101
MLA 8th Edition
Lončar, Iris i Zrinka Golemac. "Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 13, br. 1, 2015, str. 147-163. https://hrcak.srce.hr/141101. Citirano 31.10.2020.
Chicago 17th Edition
Lončar, Iris i Zrinka Golemac. "Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 13, br. 1 (2015): 147-163. https://hrcak.srce.hr/141101
Harvard
Lončar, I., i Golemac, Z. (2015). 'Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13(1), str. 147-163. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/141101 (Datum pristupa: 31.10.2020.)
Vancouver
Lončar I, Golemac Z. Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2015 [pristupljeno 31.10.2020.];13(1):147-163. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141101
IEEE
I. Lončar i Z. Golemac, "Važnost ekonomskog obrazovanja za unapređenje financijskog znanja", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.13, br. 1, str. 147-163, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/141101. [Citirano: 31.10.2020.]

Sažetak
Problem financijske (ne)pismenosti spoznat je na međunarodnoj razini, pa tako i u hrvatskim okvirima, tek tijekom posljednjih dvadesetak godina. S obzirom na nisku razinu financijskog znanja velikog dijela stanovništva, te činjenicu da financijska edukacija nije dio svih nastavnih programa u Hrvatskoj, cilj ovog rada bio je ukazati na njezinu svrsishodnost i nužnost implementacije.
U radu se na uzorku populacije studenata prve godine preddiplomskih studija Odjela ekonomije i poslovne ekonomije Sveučilišta u Dubrovniku analizira razina financijskog znanja. Podatci dobiveni anketiranjem studenata obrađeni su deskriptivnim i neparametrijskim statističkim metodama. Analiza je rezultirala spoznajama da su studenti s prethodnim srednjoškolskim ekonomskim obrazovanjem na početku studija pokazali viši stupanj financijskog znanja, dok je na kraju prve godine studija značajno podignuta razina financijskog znanja svih studenata. Istaknuto doprinosi stavovima da bi obvezna financijska edukacija na svim razinama obrazovnog sustava imala pozitivne učinke ne samo za pojedince, već i za cjelokupno gospodarstvo.

Ključne riječi
ekonomsko obrazovanje; financijsko znanje; studenti ekonomije

Hrčak ID: 141101

URI
https://hrcak.srce.hr/141101

Posjeta: 807 *