hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ISTRAŽIVANJE DEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA I PONAŠANJA KUPACA EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI

Ivan-Damir Anić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0179-6410 ; Ekonomski institut, Zagreb
Lara Jelenc   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7052-6206 ; Sveučilište u Rijeci
Nevija Šebetić

Puni tekst: hrvatski, pdf (279 KB) str. 367-388 preuzimanja: 1.195* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I., Jelenc, L. i Šebetić, N. (2015). ISTRAŽIVANJE DEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA I PONAŠANJA KUPACA EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI. Ekonomska misao i praksa, (2), 367-388. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/149642
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir, et al. "ISTRAŽIVANJE DEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA I PONAŠANJA KUPACA EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2015, str. 367-388. https://hrcak.srce.hr/149642. Citirano 21.11.2019.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir, Lara Jelenc i Nevija Šebetić. "ISTRAŽIVANJE DEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA I PONAŠANJA KUPACA EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2015): 367-388. https://hrcak.srce.hr/149642
Harvard
Anić, I., Jelenc, L., i Šebetić, N. (2015). 'ISTRAŽIVANJE DEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA I PONAŠANJA KUPACA EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 367-388. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/149642 (Datum pristupa: 21.11.2019.)
Vancouver
Anić I, Jelenc L, Šebetić N. ISTRAŽIVANJE DEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA I PONAŠANJA KUPACA EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2015 [pristupljeno 21.11.2019.];(2):367-388. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149642
IEEE
I. Anić, L. Jelenc i N. Šebetić, "ISTRAŽIVANJE DEMOGRAFSKIH OBILJEŽJA I PONAŠANJA KUPACA EKOLOŠKIH PREHRAMBENIH PROIZVODA U KARLOVAČKOJ ŽUPANIJI", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 367-388, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/149642. [Citirano: 21.11.2019.]

Sažetak
U ovom se radu analiziraju aspekti potražnje za ekološkim proizvodima, koja je važan čimbenik u ostvarivanju ciljeva održive ekološke proizvodnje. Ciljevi ovog rada jesu istražiti demografske čimbenike koji utječu na kupnju ekoloških prehrambenih proizvoda i utvrditi razlike u ponašanju potrošača u kupnji ekoloških prehrambenih proizvoda. Podaci prikupljeni anketom u Karlovačkoj županiji (n= 277) analizirani su primejnom hi-kvadrat testai analizom varijance (ANOVA). Rezultati pokazuju da su kupci ekoloških prehrambenih proizvoda uglavnom srednje i starije dobi, s većim prihodima i zaposleni, dok između muškaraca i žena, i na različitim razinama obrazovanja ne postoje značajne statističke signifikantne razlike. Kupci koji više izdvajaju na ekološke prehrambene proizvode, kupuju ih češće, preferiraju kupnju hrvatskih proizvoda i spremni su platiti višu cijenu za te proizvode. Ovaj rad može koristiti poduzećima koja posluju na tržištu ekoloških proizvoda, da predvide ponašanje svojih potrošača te da, sukladno tome, prilagode svoje promotivne aktivnosti i povećaju prodaju i konkurentnost na tržištu.

Ključne riječi
ekološki prehrambeni proizvodi; kupovno ponašanje potrošača; demografske varijable; anketno instraživanje

Hrčak ID: 149642

URI
https://hrcak.srce.hr/149642

Posjeta: 1.493 *