hrcak mascot   Srce   HID

Ljetopis socijalnog rada, Vol. 14 No. 2, 2007.

Pregledni rad

AKTIVNO UČENJE I KRITIČKO MIŠLJENJE U KONTEKSTU SUPERVIZIJSKOG, EDUKACIJSKOG I POMAŽUĆEG ODNOSA

Kristina Urbanc
Marijana Kletečki Radović

Puni tekst: hrvatski, pdf (82 KB) str. 355-366 preuzimanja: 1.339* citiraj
APA 6th Edition
Urbanc, K. i Kletečki Radović, M. (2007). AKTIVNO UČENJE I KRITIČKO MIŠLJENJE U KONTEKSTU SUPERVIZIJSKOG, EDUKACIJSKOG I POMAŽUĆEG ODNOSA. Ljetopis socijalnog rada, 14 (2), 355-366. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/14424
MLA 8th Edition
Urbanc, Kristina i Marijana Kletečki Radović. "AKTIVNO UČENJE I KRITIČKO MIŠLJENJE U KONTEKSTU SUPERVIZIJSKOG, EDUKACIJSKOG I POMAŽUĆEG ODNOSA." Ljetopis socijalnog rada, vol. 14, br. 2, 2007, str. 355-366. https://hrcak.srce.hr/14424. Citirano 16.02.2019.
Chicago 17th Edition
Urbanc, Kristina i Marijana Kletečki Radović. "AKTIVNO UČENJE I KRITIČKO MIŠLJENJE U KONTEKSTU SUPERVIZIJSKOG, EDUKACIJSKOG I POMAŽUĆEG ODNOSA." Ljetopis socijalnog rada 14, br. 2 (2007): 355-366. https://hrcak.srce.hr/14424
Harvard
Urbanc, K., i Kletečki Radović, M. (2007). 'AKTIVNO UČENJE I KRITIČKO MIŠLJENJE U KONTEKSTU SUPERVIZIJSKOG, EDUKACIJSKOG I POMAŽUĆEG ODNOSA', Ljetopis socijalnog rada, 14(2), str. 355-366. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/14424 (Datum pristupa: 16.02.2019.)
Vancouver
Urbanc K, Kletečki Radović M. AKTIVNO UČENJE I KRITIČKO MIŠLJENJE U KONTEKSTU SUPERVIZIJSKOG, EDUKACIJSKOG I POMAŽUĆEG ODNOSA. Ljetopis socijalnog rada [Internet]. 2007 [pristupljeno 16.02.2019.];14(2):355-366. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/14424
IEEE
K. Urbanc i M. Kletečki Radović, "AKTIVNO UČENJE I KRITIČKO MIŠLJENJE U KONTEKSTU SUPERVIZIJSKOG, EDUKACIJSKOG I POMAŽUĆEG ODNOSA", Ljetopis socijalnog rada, vol.14, br. 2, str. 355-366, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/14424. [Citirano: 16.02.2019.]

Sažetak
Postmoderna koncepcija pomoći s obzirom na svoja obilježja, o kojima će biti više riječi u ovom radu, zahtijeva drugačiji način podučavanja u odnosu na moderne koncepcije pomoći. Jedna od postmodernih značajki pomažućeg procesa jest da odnos između profesionalnog pomagača i korisnika prestaje biti samo sredstvom za dolazak do definiranog cilja, a postaje sve više svrhom koja već i sama za sebe ima ljekovito, terapijsko djelovanje. Osobna uključenost postaje sastavni dio svakog (uspješnog) odnosa u edukaciji, superviziji i pomažućoj praksi te se od supervizora i nastavnika očekuje da sa studentima i supervizantima grade i njeguju takve odnose kakve bi oni, po principu učenja po modelu, mogli razvijati sa svojim korisnicima. Pri tome se i u kontekstu edukacije i u kontekstu supervizije sve više koriste različite metode koje potiču razvoj aktivnog učenja i kritičkog mišljenja, uvode se različiti modeli suradničkog i iskustvenog učenja, a poštivanje osobnih iskustava pojedinca postavlja se kao uvjet međusobne suradnje. S tog aspekta autorice će se u radu baviti osnovnim obilježjima i razlikama moderne i postmoderne koncepcije pomoći te pristupom aktivnog učenja i kritičkog mišljenja u supervizijskom, obrazovnom i pomažućem kontekstu.

Ključne riječi
postmoderna; supervizijski; edukacijski i pomažući odnos; aktivno učenje; kritičko mišljenje

Hrčak ID: 14424

URI
https://hrcak.srce.hr/14424

[engleski]

Posjeta: 2.782 *