hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI INFORMATIKE

Đeni Zuliani ; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Maja Matić ; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Vedrana Keteleš ; Odjel za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Puni tekst: hrvatski, pdf (284 KB) str. 25-35 preuzimanja: 1.241* citiraj
APA 6th Edition
Zuliani, Đ., Matić, M. i Keteleš, V. (2015). POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI INFORMATIKE. Život i škola, LXI (1), 25-35. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152296
MLA 8th Edition
Zuliani, Đeni, et al. "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI INFORMATIKE." Život i škola, vol. LXI, br. 1, 2015, str. 25-35. https://hrcak.srce.hr/152296. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition
Zuliani, Đeni, Maja Matić i Vedrana Keteleš. "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI INFORMATIKE." Život i škola LXI, br. 1 (2015): 25-35. https://hrcak.srce.hr/152296
Harvard
Zuliani, Đ., Matić, M., i Keteleš, V. (2015). 'POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI INFORMATIKE', Život i škola, LXI(1), str. 25-35. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152296 (Datum pristupa: 19.04.2021.)
Vancouver
Zuliani Đ, Matić M, Keteleš V. POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI INFORMATIKE. Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 19.04.2021.];LXI(1):25-35. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152296
IEEE
Đ. Zuliani, M. Matić i V. Keteleš, "POTICANJE KREATIVNOSTI U NASTAVI INFORMATIKE", Život i škola, vol.LXI, br. 1, str. 25-35, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152296. [Citirano: 19.04.2021.]

Sažetak
Kada govorimo o kreativnosti, tada mislimo na misaone procese kojima pojedinac na originalan način dolazi do rješenja, ideja, teorija ili proizvoda. Kreativnost se smatra vještinom koja se vježba i razvija, stoga postaje jednim od važnijih zadataka odgojno-obrazovnog rada. U ovom se radu ispituje mogućnost poticanja učeničke kreativnosti u nastavi informatike. Istraživanje je provedeno u osnovnim školama na području Istarske županije, a obuhvaća 23 učitelja informatike koji su procjenjivali vlastitu kreativnost, način poučavanja i ispitivanja učenika, učeničko poznavanje informatičke tehnologije, doprinos predmeta Informatike i računalnih alata učeničkoj kreativnosti. Rezultati ukazuju na pozitivne stavove učitelja o mogućnosti poticanja učeničke kreativnosti u nastavi informatike. Doprinos u poticanju kreativnosti ovisit će o vrsti računalnog alata ali i o kreativnosti učitelja i njihovom stilu poučavanja. Osim s navedenim, u nastavi informatike kreativnost je povezana i s drugim aspektima nastavnog procesa, kao što su motivacija, znatiželja, mogućnost stvaranja novih iskustava, kreativnije učenje te učenička sposobnost da se koriste programima koji potiču takav tip učenja. Osim što se kreativnost može poticati u nastavi informatike, procjene učitelja ukazuju na mogućnost da se korištenjem računalnih alata u izvedbi nastave drugih predmeta omogućuje učenicima lakše i brže svladavanje gradiva, proširivanje znanja te efikasnije učenje.

Ključne riječi
informatika; kreativnost; računalni alati; učiteljeva uloga

Hrčak ID: 152296

URI
https://hrcak.srce.hr/152296

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.143 *