hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

ČEPINSKA LOZA OBITELJI ADAMOVICH (terenski zavičajni projekt u izvannastavnoj aktivnosti povijesti)

Slavica Ćosić ; OŠ Vladimira Nazora, Čepin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (157 KB) str. 177-180 preuzimanja: 506* citiraj
APA 6th Edition
Ćosić, S. (2015). ČEPINSKA LOZA OBITELJI ADAMOVICH (terenski zavičajni projekt u izvannastavnoj aktivnosti povijesti). Život i škola, LXI (1), 177-180. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/152329
MLA 8th Edition
Ćosić, Slavica. "ČEPINSKA LOZA OBITELJI ADAMOVICH (terenski zavičajni projekt u izvannastavnoj aktivnosti povijesti)." Život i škola, vol. LXI, br. 1, 2015, str. 177-180. https://hrcak.srce.hr/152329. Citirano 23.04.2021.
Chicago 17th Edition
Ćosić, Slavica. "ČEPINSKA LOZA OBITELJI ADAMOVICH (terenski zavičajni projekt u izvannastavnoj aktivnosti povijesti)." Život i škola LXI, br. 1 (2015): 177-180. https://hrcak.srce.hr/152329
Harvard
Ćosić, S. (2015). 'ČEPINSKA LOZA OBITELJI ADAMOVICH (terenski zavičajni projekt u izvannastavnoj aktivnosti povijesti)', Život i škola, LXI(1), str. 177-180. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/152329 (Datum pristupa: 23.04.2021.)
Vancouver
Ćosić S. ČEPINSKA LOZA OBITELJI ADAMOVICH (terenski zavičajni projekt u izvannastavnoj aktivnosti povijesti). Život i škola [Internet]. 2015 [pristupljeno 23.04.2021.];LXI(1):177-180. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152329
IEEE
S. Ćosić, "ČEPINSKA LOZA OBITELJI ADAMOVICH (terenski zavičajni projekt u izvannastavnoj aktivnosti povijesti)", Život i škola, vol.LXI, br. 1, str. 177-180, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/152329. [Citirano: 23.04.2021.]

Sažetak
Članak razmatra model rada na terenskom istraživačkom projektu u izvannastavnoj aktivnosti povijesti učenika osnovne škole. Povjesničari su u šk. god. 2009./10. proveli samostalno terensko istraživanje vezano uz 300 godina postojanja i djelovanja plemićke obitelji Adamovich u Čepinu i Osijeku. Nakon provedbe projekta napravljena je kritička analiza cjelokupnog tijeka rada na projektu. Istraživanje je sintetizirano u eseju za Županijsko natjecanje iz povijesti, Power Point prezentaciji za javno prikazivanje rezultata višemjesečnog istraživanja te izradi plakata za javnu izložbu izvan škole. Učenici su sposobni za aktivno, samostalno i timsko učenje, a projektna nastava obogaćuje školsko iskustvo i daje mu novu kvalitetu.

Ključne riječi
esej; javno izlaganje; projekt; samoprocjena postignuća; samostalno istraživanje

Hrčak ID: 152329

URI
https://hrcak.srce.hr/152329

[engleski] [njemački]

Posjeta: 800 *