hrcak mascot   Srce   HID

Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, Vol.25 No.1 Svibanj 2016.

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.25.1.06

Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem

Vanja Putarek ; Filozofski fakultet, Zagreb
Daria Rovan ; Učiteljski fakultet, Zagreb
Vesna Vlahović-Štetić ; Filozofski fakultet, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (214 KB) str. 107-129 preuzimanja: 274* citiraj
APA 6th Edition
Putarek, V., Rovan, D. i Vlahović-Štetić, V. (2016). Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem. Društvena istraživanja, 25 (1), 107-129. https://doi.org/10.5559/di.25.1.06
MLA 8th Edition
Putarek, Vanja, et al. "Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem." Društvena istraživanja, vol. 25, br. 1, 2016, str. 107-129. https://doi.org/10.5559/di.25.1.06. Citirano 24.09.2018.
Chicago 17th Edition
Putarek, Vanja, Daria Rovan i Vesna Vlahović-Štetić. "Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem." Društvena istraživanja 25, br. 1 (2016): 107-129. https://doi.org/10.5559/di.25.1.06
Harvard
Putarek, V., Rovan, D., i Vlahović-Štetić, V. (2016). 'Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem', Društvena istraživanja, 25(1), str. 107-129. doi: https://doi.org/10.5559/di.25.1.06
Vancouver
Putarek V, Rovan D, Vlahović-Štetić V. Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem. Društvena istraživanja [Internet]. 02.05.2016. [pristupljeno 24.09.2018.];25(1):107-129. doi: https://doi.org/10.5559/di.25.1.06
IEEE
V. Putarek, D. Rovan i V. Vlahović-Štetić, "Odnos uključenosti u učenje fizike s ciljevima postignuća, subjektivnom vrijednosti i zavisnim samopoštovanjem", Društvena istraživanja, vol.25, br. 1, str. 107-129, svibanj 2016. [Online]. doi: https://doi.org/10.5559/di.25.1.06

Sažetak
Uključenost učenika u učenje ima važnu ulogu u obrazovanju,
pa je potrebno bolje razumjeti procese koji djeluju u pozadini
uključenosti. U ovom istraživanju nastojali smo utvrditi u kojoj se
mjeri individualne razlike u bihevioralnoj, kognitivnoj i
emocionalnoj uključenosti učenika u učenje fizike mogu
predvidjeti na temelju zavisnosti samopoštovanja, subjektivne
vrijednosti fizike i ciljeva postignuća. Ispitali smo i imaju li ciljevi
postignuća posredničku ulogu u povezanostima subjektivne
vrijednosti i zavisnosti samopoštovanja s komponentama
uključenosti. U istraživanju je sudjelovalo 411 učenika opće
gimnazije koji su ispunjavali Skalu uključenosti, Skalu subjektivne
vrijednosti, Skalu zavisnosti samopoštovanja i Skalu ciljeva
postignuća. Rezultati istraživanja pokazuju da specifično
definirani konstrukti subjektivne vrijednosti i ciljeva postignuća
bolje predviđaju specifično definirani konstrukt uključenosti nego
zavisnost samopoštovanja, koja je bila definirana na općenitoj
razini. Osim toga, rezultati medijacijskih analiza potvrđuju
postavku hijerarhijskoga modela motivacije za postignućem o
ulozi ciljeva postignuća koji posreduju između povezanosti
uključenosti i subjektivne vrijednosti te zavisnosti samopoštovanja.

Ključne riječi
uključenost; subjektivna vrijednost zadatka; ciljevi postignuća; zavisnost (kontingentnost) samopoštovanja

Hrčak ID: 157963

URI
https://hrcak.srce.hr/157963

[engleski]

Posjeta: 468 *