hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI

Ivana Plazibat ; Sveučilište u Splitu
Toni Šušak ; Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (346 KB) str. 303-318 preuzimanja: 2.419* citiraj
APA 6th Edition
Plazibat, I. i Šušak, T. (2016). FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI. Ekonomska misao i praksa, (1), 303-318. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/160070
MLA 8th Edition
Plazibat, Ivana i Toni Šušak. "FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2016, str. 303-318. https://hrcak.srce.hr/160070. Citirano 19.01.2020.
Chicago 17th Edition
Plazibat, Ivana i Toni Šušak. "FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2016): 303-318. https://hrcak.srce.hr/160070
Harvard
Plazibat, I., i Šušak, T. (2016). 'FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 303-318. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/160070 (Datum pristupa: 19.01.2020.)
Vancouver
Plazibat I, Šušak T. FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2016 [pristupljeno 19.01.2020.];(1):303-318. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160070
IEEE
I. Plazibat i T. Šušak, "FUNKCIONALNOST PROGRAMA LOJALNOSTI KUPACA U MALOPRODAJI", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 303-318, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/160070. [Citirano: 19.01.2020.]

Sažetak
Lojalnost kupaca je koncept koji privlači sve više pažnje u današnjem poslovnom svijetu. Odani kupci kupuju češće, troše više i najčešće postaju glasnogovornicima tvrtke marketingom „od usta do usta“. Stoga maloprodajai danas teži pronalaženju što učinkovitijeg načina poboljšanja lojalnosti kupaca. Osnovno pitanje postaje „što možemo učiniti da pridobijemo nove i zadržimo stare kupce?“. Odnos maloprodavač-kupac je ključ uspjeha, a jedan od načina da se on razvije su programi lojalnosti kupaca. Ovaj rad analizira uspijevaju li programi lojalnosti stvoriti i izgraditi odanost kupaca te jesu li odani kupci dovoljno vrijedni za ulaganje resursa u programe lojalnosti. Također će se obratiti pozornost na to kako ti programi utječu na druge aspekte poslovanja poduzeća kroz prikupljanje važnih informacija o željama i navikama kupaca. Pokušat će se odgovoriti na pitanje mogu li programi lojalnosti pomoći maloprodavačima pri stvaranju novih kupaca, novih prodajnih koncepata ili novog pristupa odnosu s kupcima.

Ključne riječi
Programi lojalnosti; lojalnost kupaca; učinak programa lojalnosti

Hrčak ID: 160070

URI
https://hrcak.srce.hr/160070

Posjeta: 2.820 *