hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper
https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4

Veličina organizacije kao jedan od odlučujućih čimbenika mjerenja rezultata i kvalitete – što može naučiti hrvatska lokalna samouprava

Romea Manojlović   ORCID icon orcid.org/0000-0002-0292-0180 ; Pravni fakultet u Zagrebu

Fulltext: english, pdf (216 KB) pages 237-266 downloads: 610* cite
APA 6th Edition
Manojlović, R. (2016). Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government. Hrvatska i komparativna javna uprava, 16 (2), 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
MLA 8th Edition
Manojlović, Romea. "Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government." Hrvatska i komparativna javna uprava, vol. 16, no. 2, 2016, pp. 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4. Accessed 2 Apr. 2020.
Chicago 17th Edition
Manojlović, Romea. "Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government." Hrvatska i komparativna javna uprava 16, no. 2 (2016): 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
Harvard
Manojlović, R. (2016). 'Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government', Hrvatska i komparativna javna uprava, 16(2), pp. 237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
Vancouver
Manojlović R. Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government. Hrvatska i komparativna javna uprava [Internet]. 2016 [cited 2020 April 02];16(2):237-266. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4
IEEE
R. Manojlović, "Organizational Size as a Determining Factor of Performance and Quality Measurement: Lessons for the Croatian Local Self-Government", Hrvatska i komparativna javna uprava, vol.16, no. 2, pp. 237-266, 2016. [Online]. https://doi.org/10.31297/hkju.16.2.4

Abstracts
Mjerenje rezultata ubraja se među upravljačke instrumente koji služe u svrhu prikupljanja podataka o različitim tipovima rezultata koje pojedina organizacija postiže. Ti podatci imaju različite namjene. Organizacije u javnom sektoru moraju voditi računa ne samo o rezultatima, već i o kvaliteti javnih službi. U javnom sektoru nije lako definirati i izmjeriti pojam kvalitete. U radu se mjerenje kvalitete definira kao mjerenje zadovoljstva građana s javnim službama,
mjerenje brzine djelovanja javnih službi, odnos javnih službenika prema građanima kao i primjena određenih instrumenata za poboljšanje kvalitete. Istražuje se utječe li veličina organizacije, određena brojem zaposlenih i ukupnim budžetom, na mjerenje rezultata i kvalitete u pojedinim organizacijama. Obradom
rezultata formuliraju se prijedlozi o reformi lokalne samouprave u Hrvatskoj, kao i o poboljšanju mjerenja rezultata i kvalitete lokalne samouprave. Zaključci se formiraju na temelju rezultata empirijskog istraživanja provedenog na središnjoj i lokalnoj razini 2014. godine.

Keywords
mjerenje rezultata; mjerenje kvalitete; veličina organizacije; Hrvatska

Hrčak ID: 163854

URI
https://hrcak.srce.hr/163854

[english]

Visits: 871 *