hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

UČENIČKA EVALUACIJA NASTAVE LIKOVNE KULTURE

Milan Matijević ; Učiteljski fakultet u Zagrebu, Republika Hrvatska
Miroslav Drljača ; Gimnazija Prijedor, BiH
Tomislav Topolovčan ; Učiteljski fakultet u Zagrebu, Republika Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (36 MB) str. 179-192 preuzimanja: 235* citiraj
APA 6th Edition
Matijević, M., Drljača, M. i Topolovčan, T. (2016). UČENIČKA EVALUACIJA NASTAVE LIKOVNE KULTURE. Život i škola, LXII (1), 179-192. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/165130
MLA 8th Edition
Matijević, Milan, et al. "UČENIČKA EVALUACIJA NASTAVE LIKOVNE KULTURE." Život i škola, vol. LXII, br. 1, 2016, str. 179-192. https://hrcak.srce.hr/165130. Citirano 22.11.2019.
Chicago 17th Edition
Matijević, Milan, Miroslav Drljača i Tomislav Topolovčan. "UČENIČKA EVALUACIJA NASTAVE LIKOVNE KULTURE." Život i škola LXII, br. 1 (2016): 179-192. https://hrcak.srce.hr/165130
Harvard
Matijević, M., Drljača, M., i Topolovčan, T. (2016). 'UČENIČKA EVALUACIJA NASTAVE LIKOVNE KULTURE', Život i škola, LXII(1), str. 179-192. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/165130 (Datum pristupa: 22.11.2019.)
Vancouver
Matijević M, Drljača M, Topolovčan T. UČENIČKA EVALUACIJA NASTAVE LIKOVNE KULTURE. Život i škola [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.11.2019.];LXII(1):179-192. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165130
IEEE
M. Matijević, M. Drljača i T. Topolovčan, "UČENIČKA EVALUACIJA NASTAVE LIKOVNE KULTURE", Život i škola, vol.LXII, br. 1, str. 179-192, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/165130. [Citirano: 22.11.2019.]

Sažetak
Škola treba stvarati uvjete za optimalno ostvarivanje mogućnosti svakog učenika. Svi su nastavni predmeti u školskom kurikulumu jednako važni za ostvarivanje i samopotvrđivanje potencijala svakog pojedinca jer, prema teoriji višestrukih inteligencija, svaki je pojedinac u nečemu dobar i ima predispozicije za uspjeh. Ovo je istraživanje posvećeno ispitivanju procjena svojih iskustava u nastavi likovne kulture. Uzorak predstavljaju učenici završnih razreda devetogodišnje obvezne osnovne škole i gimnazije u Bosni i Hercegovini (N = 255). Za prikupljanje podataka o procjeni nastave likovne kulture konstruiran je posebni instrument Skala procjene nastave likovne kulture u formi Osgoodova semantičkog diferencijala. Deskriptivna analiza pokazuje da generalno svi učenici pozitivno procjenjuju nastavu likovne kulture. Nema razlika u procjeni nastave likovne kulture obzirom na spol, vrstu škole i završni školski uspjeh učenika. Odnosno, bez obzira kojeg su učenici spola, idu li u osnovnu ili srednju školu (gimnaziju) te s kojim su školskim uspjehom završili prethodni razred, oni podjednako pozitivno procjenjuju nastavu likovne kulture. Ali postoji razlika u procjeni nastave likovne kulture s obzirom na razred, tj. učenici osmog razreda osnovne škole imaju nešto pozitivnije procjene nego učenici devetog razreda osnovne škole i drugog razreda gimnazije. U radu su prikazana i objašnjena teorijska polazišta, obilježja i implikacije dobivenih rezultata.

Ključne riječi
evaluacija nastave; gimnazija; likovna kultura; obvezna škola; semantički diferencijal

Hrčak ID: 165130

URI
https://hrcak.srce.hr/165130

[engleski] [njemački]

Posjeta: 623 *