hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Personalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine

Milica Vučković ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (168 KB) str. 11-15 preuzimanja: 293* citiraj
APA 6th Edition
Vučković, M. (2016). Personalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine. Političke analize, 7 (27), 11-15. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/169887
MLA 8th Edition
Vučković, Milica. "Personalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine." Političke analize, vol. 7, br. 27, 2016, str. 11-15. https://hrcak.srce.hr/169887. Citirano 15.10.2019.
Chicago 17th Edition
Vučković, Milica. "Personalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine." Političke analize 7, br. 27 (2016): 11-15. https://hrcak.srce.hr/169887
Harvard
Vučković, M. (2016). 'Personalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine', Političke analize, 7(27), str. 11-15. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/169887 (Datum pristupa: 15.10.2019.)
Vancouver
Vučković M. Personalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine. Političke analize [Internet]. 2016 [pristupljeno 15.10.2019.];7(27):11-15. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/169887
IEEE
M. Vučković, "Personalizacija politike u Hrvatskoj na prijevremenim parlamentarnim izborima 2016. godine", Političke analize, vol.7, br. 27, str. 11-15, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/169887. [Citirano: 15.10.2019.]

Sažetak
Fenomen personalizacije politike tema je koja već desetljećima intrigira mnoge znanstvenike koji se bave suvremenim trendovima u političkom životu razvijenih zapadnih demokracija. To ne iznenađuje ako uzmemo u obzir kako postoje brojna oprečna mišljenja o ovom fenomenu i njegovu značaju, od onih koja dovode u pitanje važnost personalizacije politike do onih koja smatraju kako je to jedan od važnijih fenomena u suvremenoj politici.

Ključne riječi
personalizacija politike; izbori; demokracija; izborna kampanja

Hrčak ID: 169887

URI
https://hrcak.srce.hr/169887

Posjeta: 549 *