hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda

Sunčana Piri Rajh
Anita Ćurić

Fulltext: croatian, pdf (455 KB) pages 111-125 downloads: 349* cite
APA 6th Edition
Piri Rajh, S. & Ćurić, A. (2016). Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2), 111-125. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/170209
MLA 8th Edition
Piri Rajh, Sunčana and Anita Ćurić. "Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 14, no. 2, 2016, pp. 111-125. https://hrcak.srce.hr/170209. Accessed 20 Sep. 2021.
Chicago 17th Edition
Piri Rajh, Sunčana and Anita Ćurić. "Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 14, no. 2 (2016): 111-125. https://hrcak.srce.hr/170209
Harvard
Piri Rajh, S., and Ćurić, A. (2016). 'Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14(2), pp. 111-125. Available at: https://hrcak.srce.hr/170209 (Accessed 20 September 2021)
Vancouver
Piri Rajh S, Ćurić A. Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2016 [cited 2021 September 20];14(2):111-125. Available from: https://hrcak.srce.hr/170209
IEEE
S. Piri Rajh and A. Ćurić, "Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.14, no. 2, pp. 111-125, 2016. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/170209. [Accessed: 20 September 2021]

Abstracts
Neovisno o tome odabiru li proizvod označen proizvođačkom ili privatnom markom, odluku o kupnji potrošači temelje na percepciji koristi koje će od tog proizvoda ostvariti. Stoga je cilj rada bio istražiti koje su percipirane koristi dominantne u kupnji proizvođačkih i privatnih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda široke potrošnje (gela za tuširanje), te utvrditi postoje li statistički značajne razlike u percepciji istih. Istraživanje je provedeno metodom online ankete, na prigodnom uzorku od 147 potrošača (žena koje koriste navedeni proizvod). Rezultati istraživanja su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika između proizvođačkih i privatnih maraka u pogledu funkcionalnih, iskustvenih i koristi u vidu pojačanja općeg dojma, no razlika postoji u percipiranim simboličkim i društvenim koristima. Razumijevanje koncepta percipiranih koristi važno je marketinškim stručnjacima u području strateškog upravljanja markom jer spoznaje o tome koje se koristi dominantno percipiraju u slučaju njihove marke, mogu im pomoći u (re)pozicioniranju marke, odnosno u naglašavanju istih u komunikaciji s potrošačima.

Keywords
percipirane koristi; proizvođačke marke; privatne marke; kozmetički proizvod

Hrčak ID: 170209

URI
https://hrcak.srce.hr/170209

Visits: 674 *