hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.173

Proces odlučivanja potrošača o izboru restorana: primjena stiliziranoga EKB modela

Pedro Longart ; Universidad de las Americas
Eugenia Wickens ; UUM College of Law, Government and International Studies, Universiti Utara Malaysia
Ali Bakir ; Bucks New University

Puni tekst: engleski, pdf (277 KB) str. 173-190 preuzimanja: 895* citiraj
APA 6th Edition
Longart, P., Wickens, E. i Bakir, A. (2016). Consumer Decision Process in Restaurant Selection: An Application of the Stylized EKB Model. Market-Tržište, 28 (2), 173-190. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.173
MLA 8th Edition
Longart, Pedro, et al. "Consumer Decision Process in Restaurant Selection: An Application of the Stylized EKB Model." Market-Tržište, vol. 28, br. 2, 2016, str. 173-190. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.173. Citirano 24.11.2020.
Chicago 17th Edition
Longart, Pedro, Eugenia Wickens i Ali Bakir. "Consumer Decision Process in Restaurant Selection: An Application of the Stylized EKB Model." Market-Tržište 28, br. 2 (2016): 173-190. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.173
Harvard
Longart, P., Wickens, E., i Bakir, A. (2016). 'Consumer Decision Process in Restaurant Selection: An Application of the Stylized EKB Model', Market-Tržište, 28(2), str. 173-190. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.173
Vancouver
Longart P, Wickens E, Bakir A. Consumer Decision Process in Restaurant Selection: An Application of the Stylized EKB Model. Market-Tržište [Internet]. 2016 [pristupljeno 24.11.2020.];28(2):173-190. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.173
IEEE
P. Longart, E. Wickens i A. Bakir, "Consumer Decision Process in Restaurant Selection: An Application of the Stylized EKB Model", Market-Tržište, vol.28, br. 2, str. 173-190, 2016. [Online]. https://doi.org/10.22598/mt/2016.28.2.173

Sažetak
Svrha – Cilj rada je temeljem empirijskog istraživanja predložiti okvir za razumijevanje procesa odlučivanja potrošača pri izboru restorana za obrok u slobodno vrijeme.
Metodološki pristup – Korišten je interpretacijski pristup u svrhu razumijevanja složenosti procesa i različitih faza u tom procesu. Provedeno je istraživanje putem šest fokus grupa s potrošačima različitih dobi i zanimanja u jugoistočnom dijelu Ujedinjenog Kraljevstva.
Rezultati i implikacije – Korišten je stilizirani EKB model procesa odlučivanja potrošača (Tuan-Pham i Higgins, 2005) kao okvir za razvoj različitih faza procesa. Identificirana su dva različita dijela procesa. Otkriveno je da je za fazu prepoznavanja problema ključna prigoda. Kod procjene alternativa, a posebno kod osjetljivosti procjenjivanog sadržaja, istraživanje pokazuje kako je teorija fokusa regulacije (regulatory focus theory) Tuan-Phama i Higginsa (2005) primjenjiva na odlučivanje pri izboru restorana.
Ograničenja – Eksplorativno istraživanje ograničeno je na mali uzorak jednog zemljopisnog područja.
Doprinos – Rad predstavlja prvu primjenu stiliziranoga EKB modela koja uzima u obzir motivacijske dimenzije odlučivanja potrošača koje nedostaju u drugim modelima. Zaključno, model može imati širu primjenu u drugim istraživačkim kontekstima.

Ključne riječi
marketing restorana; proces odlučivanja potrošač; potrošačev proces donošenja odluke: teorija procesuiranja informacija; teorija fokusa regulacije

Hrčak ID: 170394

URI
https://hrcak.srce.hr/170394

[engleski]

Posjeta: 1.528 *