hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ODREDNICE I POSLJEDICE NA PONAŠANJE I ZABRINUTOST MLADIH POTROŠAČA ZA ONLINE PRIVATNOST U HRVATSKOJ

Ivan - Damir Anić
Vatroslav Škare
Ivana Kursan Milaković

Puni tekst: engleski, pdf (323 KB) str. 377-398 preuzimanja: 685* citiraj
APA 6th Edition
Anić, I.-.D., Škare, V. i Kursan Milaković, I. (2016). DETERMINANTS AND BEHAVIOURAL CONSEQUENCES OF ONLINE PRIVACY CONCERNS AMONG YOUNG CONSUMERS IN CROATIA. Ekonomski pregled, 67 (5), 377-398. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/170967
MLA 8th Edition
Anić, Ivan - Damir, et al. "DETERMINANTS AND BEHAVIOURAL CONSEQUENCES OF ONLINE PRIVACY CONCERNS AMONG YOUNG CONSUMERS IN CROATIA." Ekonomski pregled, vol. 67, br. 5, 2016, str. 377-398. https://hrcak.srce.hr/170967. Citirano 30.11.2020.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan - Damir, Vatroslav Škare i Ivana Kursan Milaković. "DETERMINANTS AND BEHAVIOURAL CONSEQUENCES OF ONLINE PRIVACY CONCERNS AMONG YOUNG CONSUMERS IN CROATIA." Ekonomski pregled 67, br. 5 (2016): 377-398. https://hrcak.srce.hr/170967
Harvard
Anić, I.-.D., Škare, V., i Kursan Milaković, I. (2016). 'DETERMINANTS AND BEHAVIOURAL CONSEQUENCES OF ONLINE PRIVACY CONCERNS AMONG YOUNG CONSUMERS IN CROATIA', Ekonomski pregled, 67(5), str. 377-398. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/170967 (Datum pristupa: 30.11.2020.)
Vancouver
Anić I-D, Škare V, Kursan Milaković I. DETERMINANTS AND BEHAVIOURAL CONSEQUENCES OF ONLINE PRIVACY CONCERNS AMONG YOUNG CONSUMERS IN CROATIA. Ekonomski pregled [Internet]. 2016 [pristupljeno 30.11.2020.];67(5):377-398. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170967
IEEE
I.-.D. Anić, V. Škare i I. Kursan Milaković, "DETERMINANTS AND BEHAVIOURAL CONSEQUENCES OF ONLINE PRIVACY CONCERNS AMONG YOUNG CONSUMERS IN CROATIA", Ekonomski pregled, vol.67, br. 5, str. 377-398, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/170967. [Citirano: 30.11.2020.]

Sažetak
Online privatnost je prepoznata kao važan čimbenik rasta digitalne ekonomije. Iako nova informatička i komunikacijska tehnologija znatno mijenja poslovnu praksu i nudi nove poslovne mogućnosti, ona također utječe na zabrinutost potrošača za njihovu online privatnost. Glavno pitanje je kako smanjiti zabrinutost za online privatnost i povećati povjerenje potrošača u interakciji s poduzećima u online okruženju. Ovo istraživanje je usmjereno prema identificiranju ključnih čimbenika koji utječu na zabrinutost potrošača za online privatnost i na utjecaj te zabrinutosti na ponašanje potrošača. Podaci prikupljeni anketiranjem studenata analizirani su primjenom eksplorativne i konfirmativne faktorske analize, i modeliranjem strukturnih jednadžbi. Rezultati pokazuju da oznake osiguranja od rizika, prethodno iskustvo na Internetu, vrijeme koje se provede na Internetu i spol statistički značajno utječu na zabrinutost za privatnost, dok se stavovi potrošača prema marketingu odnosa s potrošačima i dohodak nisu pokazali statistički značajnima. Prilikom kreiranja politike zaštite privatnosti, poduzeća bi trebala uzeti u obzir ove čimbenike kako bi se smanjila zabrinutost potrošača za privatnost i povećale kupnje preko Interneta. U radu se diskutiraju implikacije ovog istraživanja za menadžment.

Ključne riječi
zabrinutost potrošača za online privatnost; kupovno ponašanje potrošača; digitalni marketing; zaštita potrošača

Hrčak ID: 170967

URI
https://hrcak.srce.hr/170967

[engleski]

Posjeta: 1.217 *