APA 6th Edition Brajković, S. i Gotlin, B. (2015). Grupna metoda profesionalne podrške WANDA. Dijete, vrtić, obitelj, 21 (79), 16-18. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/172730
MLA 8th Edition Brajković, Sanja i Bojana Gotlin. "Grupna metoda profesionalne podrške WANDA." Dijete, vrtić, obitelj, vol. 21, br. 79, 2015, str. 16-18. https://hrcak.srce.hr/172730. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition Brajković, Sanja i Bojana Gotlin. "Grupna metoda profesionalne podrške WANDA." Dijete, vrtić, obitelj 21, br. 79 (2015): 16-18. https://hrcak.srce.hr/172730
Harvard Brajković, S., i Gotlin, B. (2015). 'Grupna metoda profesionalne podrške WANDA', Dijete, vrtić, obitelj, 21(79), str. 16-18. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/172730 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver Brajković S, Gotlin B. Grupna metoda profesionalne podrške WANDA. Dijete, vrtić, obitelj [Internet]. 2015 [pristupljeno 04.03.2021.];21(79):16-18. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172730
IEEE S. Brajković i B. Gotlin, "Grupna metoda profesionalne podrške WANDA", Dijete, vrtić, obitelj, vol.21, br. 79, str. 16-18, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172730. [Citirano: 04.03.2021.]
Sažetak U Nacionalnom se kurikulumu ističe kako je profesionalni razvoj potrebno usmjeriti prema razvoju istraživačkih i refleksivnih umijeća odgajatelja. U članku se prikazuje jedna od novijih metoda grupne međusobne profesionalne podrške odgajateljima – WANDA. Radi se o vođenom propitivanju odgajateljske prakse u grupnom okruženju, što potaknuto vođenom refleksijom vodi do pozitivnih promjena u svakodnem radu.