hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734

Pomoćni uređaj za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila s regulatorom brzine praznog hoda motora

Ping Xiong   ORCID icon orcid.org/0000-0002-4091-2405 ; State Key Laboratory of Advanced Electromagnetic Engineering and Technology, Huazhong University of Science & Technology, Room 6107, Dianjilou, Luoyu road, Wuhan 430074, P. R. China
Chenglin Gu ; State Key Laboratory of Advanced Electromagnetic Engineering and Technology, Huazhong University of Science & Technology, Wuhan 430074, P. R. China

Puni tekst: hrvatski, pdf (866 KB) str. 209-216 preuzimanja: 119* citiraj
APA 6th Edition
Xiong, P. i Gu, C. (2017). Pomoćni uređaj za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila s regulatorom brzine praznog hoda motora. Tehnički vjesnik, 24 (1), 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
MLA 8th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Pomoćni uređaj za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila s regulatorom brzine praznog hoda motora." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 1, 2017, str. 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734. Citirano 14.10.2019.
Chicago 17th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Pomoćni uređaj za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila s regulatorom brzine praznog hoda motora." Tehnički vjesnik 24, br. 1 (2017): 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
Harvard
Xiong, P., i Gu, C. (2017). 'Pomoćni uređaj za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila s regulatorom brzine praznog hoda motora', Tehnički vjesnik, 24(1), str. 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
Vancouver
Xiong P, Gu C. Pomoćni uređaj za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila s regulatorom brzine praznog hoda motora. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 14.10.2019.];24(1):209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
IEEE
P. Xiong i C. Gu, "Pomoćni uređaj za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila s regulatorom brzine praznog hoda motora", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 1, str. 209-216, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
Puni tekst: engleski, pdf (866 KB) str. 209-216 preuzimanja: 334* citiraj
APA 6th Edition
Xiong, P. i Gu, C. (2017). Starting assistance device for directly-driven electric vehicle with variable-idle speed control. Tehnički vjesnik, 24 (1), 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
MLA 8th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Starting assistance device for directly-driven electric vehicle with variable-idle speed control." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 1, 2017, str. 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734. Citirano 14.10.2019.
Chicago 17th Edition
Xiong, Ping i Chenglin Gu. "Starting assistance device for directly-driven electric vehicle with variable-idle speed control." Tehnički vjesnik 24, br. 1 (2017): 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
Harvard
Xiong, P., i Gu, C. (2017). 'Starting assistance device for directly-driven electric vehicle with variable-idle speed control', Tehnički vjesnik, 24(1), str. 209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
Vancouver
Xiong P, Gu C. Starting assistance device for directly-driven electric vehicle with variable-idle speed control. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 14.10.2019.];24(1):209-216. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734
IEEE
P. Xiong i C. Gu, "Starting assistance device for directly-driven electric vehicle with variable-idle speed control", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 1, str. 209-216, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20151027040734

Sažetak
Uvođenjem nove trajne magnetski bi-stabilne elektromagnetske spojke (PMBECU) u transmisiju direktno pogonjenog električnog vozila, ostvarena je fleksibilna veza između motora i glavine karakteristična po odvojenom pokretanju pogonskog motora i osovinskog opterećenja. Najprije se raspravlja o načinu rada i shemi dovoda energije za PMBECU. Zatim se istražuje sklop za sustav pogona kotača s uređajem za pokretanje pomoću spojke. Razmatrajući dobre dinamičke karakteristike motora kotača, daje se shema promjenljivog praznog hoda te se gradi i analizira pojednostavljeni model za brzo ukapčanje spojke. Konačno se predložena metoda za pokretanje direktno pogonjenog električnog vozila primijenjuje na uređaju za ispitivanje. Eksperimentalni rezultati pokazuju da su jačina udara i elektromagnetski impuls tijekom pokretanja efikasno smanjeni pokretanjem zupčaste spojke, što rezultira udobnošću u vožnji i manjim zagrijavanjem namotaja armature pogonskog motora.

Ključne riječi
direktno-pogonjeno električno vozilo; pomoć kod pokretanja; regulator brzine praznog hoda; sklop spojke; udobnost u vožnji

Hrčak ID: 174718

URI
https://hrcak.srce.hr/174718

[engleski]

Posjeta: 630 *