APA 6th Edition Skočić Mihić, S. & Sekušak Galešev, S. (2016). Metrijske karakteristike Upitnika predškolske inkluzije. Paediatria Croatica, 60 (4), 146-151. https://doi.org/10.13112/PC.2016.22
MLA 8th Edition Skočić Mihić, Sanja and Snježana Sekušak Galešev. "Metrijske karakteristike Upitnika predškolske inkluzije." Paediatria Croatica, vol. 60, no. 4, 2016, pp. 146-151. https://doi.org/10.13112/PC.2016.22. Accessed 2 Mar. 2021.
Chicago 17th Edition Skočić Mihić, Sanja and Snježana Sekušak Galešev. "Metrijske karakteristike Upitnika predškolske inkluzije." Paediatria Croatica 60, no. 4 (2016): 146-151. https://doi.org/10.13112/PC.2016.22
Harvard Skočić Mihić, S., and Sekušak Galešev, S. (2016). 'Metrijske karakteristike Upitnika predškolske inkluzije', Paediatria Croatica, 60(4), pp. 146-151. https://doi.org/10.13112/PC.2016.22
Vancouver Skočić Mihić S, Sekušak Galešev S. Metrijske karakteristike Upitnika predškolske inkluzije. Paediatria Croatica [Internet]. 2016 [cited 2021 March 02];60(4):146-151. https://doi.org/10.13112/PC.2016.22
IEEE S. Skočić Mihić and S. Sekušak Galešev, "Metrijske karakteristike Upitnika predškolske inkluzije", Paediatria Croatica, vol.60, no. 4, pp. 146-151, 2016. [Online]. https://doi.org/10.13112/PC.2016.22
Abstracts Istraživanja pokazuju da kakvoća inkluzije predškolske djece i njihova kompetentnost za rad u skupinama ovisi o pozitivnim stavovima
odgajatelja prema uključenosti predškolske djece s teškoćama kao i njihovoj kompetentnosti za rad u inkluzivnim skupinama.
U Republici Hrvatskoj nedostaju mjerni instrumenti koji bi ispitivali stavove odgajatelja prema predškolskoj inkluziji. Cilj istraživanja
bio je konstruirati mjerni instrument koji ispituje stavove odgajatelja prema predškolskoj inkluziji te utvrditi njegove metrijske karakteristike.
U istraživanju je sudjelovalo 476-ero odgajatelja zaposlenih u vrtićima Primorsko-goranske županije. Primijenjen je Upitnik
stavova odgajatelja prema predškolskoj inkluziji, dvofaktorske strukture: (1) stav prema predškolskoj inkluziji i (2) samoprocijenjena
kompetentnost za rad s djecom s teškoćama. Ovo je prvo takvo istraživanje u nas i pokazuje da odgajatelji imaju pozitivan stav
prema predškolskoj inkluziji, a neodlučni su u procjeni osobne kompetentnosti za rad s djecom s teškoćama, što je u skladu s
inozemnim istraživanjima. Pozi tivniji stav odgajatelja prema predškolskoj inkluziji povezan je s višom razinom samoprocijenjenih
kompetencija za rad s djecom s teškoćama, a ukupni rezultat na upitniku je indeks proinkluzivosti odgajatelja. Na temelju rezultata
dobivenih primjenom upit nika moguće je: (1) utvrđivanje proinkluzivnih stavova odgajatelja i vrtića, (2) educiranje i pripremanje
djelatnika vrtića čiji indika tori upućuju na nižu razinu proinkluzivnosti, (3) mjerenje i evaluiranje programa stručnih usavršavanja
usmjerenih na jačanje kompetencija odgajatelja za rad s djecom s teškoćama u redovitim skupinama.