hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

KONCEPTI MJERENJA KVALITETE USLUGA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Jasmina Gržinić

Puni tekst: engleski, pdf (342 KB) str. 81-98 preuzimanja: 95.960* citiraj
APA 6th Edition
Gržinić, J. (2007). CONCEPTS OF SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY. Ekonomska misao i praksa, (1), 81-98. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/16088
MLA 8th Edition
Gržinić, Jasmina. "CONCEPTS OF SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 1, 2007, str. 81-98. https://hrcak.srce.hr/16088. Citirano 07.12.2019.
Chicago 17th Edition
Gržinić, Jasmina. "CONCEPTS OF SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY." Ekonomska misao i praksa , br. 1 (2007): 81-98. https://hrcak.srce.hr/16088
Harvard
Gržinić, J. (2007). 'CONCEPTS OF SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY', Ekonomska misao i praksa, (1), str. 81-98. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/16088 (Datum pristupa: 07.12.2019.)
Vancouver
Gržinić J. CONCEPTS OF SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2007 [pristupljeno 07.12.2019.];(1):81-98. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/16088
IEEE
J. Gržinić, "CONCEPTS OF SERVICE QUALITY MEASUREMENT IN HOTEL INDUSTRY", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 1, str. 81-98, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/16088. [Citirano: 07.12.2019.]

Sažetak
Kvaliteta usluge u hotelskoj industriji važan je čimbenik uspješnog poslovanja. Postojeći trend upravljanja potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji osigurava postizanje konkurentskih prednosti hotelskih tvrtki te je iz tog razloga predmet suvremenih izučavanja kvalitete usluge u hotelijerstvu. Koncept i konceptualni model kvalitete usluge neophodan je u razumijevanju nastanka kvalitete usluge i mogućih jazova kvalitete. Cilj ovog rada je prikazati važnost kvalitete usluge u hotelskoj industriji i to s konceptualnog stajališta kao i sa stajališta mjerenja kvalitete usluge. SERVQUAL model pruža odgovarajući konceptualni okvir za istraživanje i mjerenje kvalitete usluga u uslužnim djelatnostima. SERVQUAL ima široku primjenu, kako u znanosti, tako i u praksi različitih uslužnih djelatnosti. Cilj rada je dati pregled organizacijskih varijabli (politika, kadrovi, struktura, tehnologija, procesi) koja će garantirati najbolju kvalitetu usluga uz minimalne troškove.

Ključne riječi
kvaliteta; usluga; hotelska industrija; kriteriji mjerenja

Hrčak ID: 16088

URI
https://hrcak.srce.hr/16088

[engleski]

Posjeta: 99.446 *