APA 6th Edition Lacković Vincek, Z., Dvorski, S. i Novak, E. (2017). USPOREDBA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE. Ekonomski pregled, 68 (3), 267-296. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/184596
MLA 8th Edition Lacković Vincek, Zrinka, et al. "USPOREDBA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE." Ekonomski pregled, vol. 68, br. 3, 2017, str. 267-296. https://hrcak.srce.hr/184596. Citirano 17.01.2021.
Chicago 17th Edition Lacković Vincek, Zrinka, Stjepan Dvorski i Ema Novak. "USPOREDBA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE." Ekonomski pregled 68, br. 3 (2017): 267-296. https://hrcak.srce.hr/184596
Harvard Lacković Vincek, Z., Dvorski, S., i Novak, E. (2017). 'USPOREDBA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE', Ekonomski pregled, 68(3), str. 267-296. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/184596 (Datum pristupa: 17.01.2021.)
Vancouver Lacković Vincek Z, Dvorski S, Novak E. USPOREDBA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE. Ekonomski pregled [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.01.2021.];68(3):267-296. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/184596
IEEE Z. Lacković Vincek, S. Dvorski i E. Novak, "USPOREDBA DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA U PROIZVODNIM I USLUŽNIM PODUZEĆIMA REPUBLIKE HRVATSKE", Ekonomski pregled, vol.68, br. 3, str. 267-296, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/184596. [Citirano: 17.01.2021.]
Sažetak Cilj ovog rada jest analizirati u kolikoj su mjeri poduzeća u Republici Hrvatskoj društveno odgovorna te koji su razlozi primjene pojedinih dimenzija društveno odgovornog poslovanja. Uz navedeno, radom se nastoji ustanoviti je li praksa društveno odgovornog poslovanja privlačnija proizvodnim ili uslužnim poduzećima u Republici Hrvatskoj. Tema rada obrađena je kroz teorijski prikaz i pojavu te pisane i institucionalne regulatore društveno odgovornog poslovanja. U okviru istraživanja poseban naglasak stavljen je na dimenzije društveno odgovornog poslovanja, koje se dijele na internu i eksternu dimenziju te zaštitu okoliša, kao i njihove komponente kao najvažnije kriterije ocjenjivanja takvog poslovanja u hrvatskim poduzećima. Analizom i usporedbom podataka dobivenih istraživanjem dokazano je da su proizvodna i uslužna poduzeća iz Republike Hrvatske u jednakoj mjeri društveno odgovorna te da je samim time i društvena odgovornost cijele zemlje na visokoj razini.