hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Bounding objects in computer games

Kristian Golubić ; ∗Gimnazija Velika Gorica, Velika Gorica, Hrvatska
Maja Starčević ; PMF - Matematički odsjek, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (241 KB) str. 31-49 preuzimanja: 184* citiraj
APA 6th Edition
Golubić, K. i Starčević, M. (2017). Granični objekti u računalnim igrama. Osječki matematički list, 17 (1), 31-49. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/186321
MLA 8th Edition
Golubić, Kristian i Maja Starčević. "Granični objekti u računalnim igrama." Osječki matematički list, vol. 17, br. 1, 2017, str. 31-49. https://hrcak.srce.hr/186321. Citirano 12.05.2021.
Chicago 17th Edition
Golubić, Kristian i Maja Starčević. "Granični objekti u računalnim igrama." Osječki matematički list 17, br. 1 (2017): 31-49. https://hrcak.srce.hr/186321
Harvard
Golubić, K., i Starčević, M. (2017). 'Granični objekti u računalnim igrama', Osječki matematički list, 17(1), str. 31-49. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/186321 (Datum pristupa: 12.05.2021.)
Vancouver
Golubić K, Starčević M. Granični objekti u računalnim igrama. Osječki matematički list [Internet]. 2017 [pristupljeno 12.05.2021.];17(1):31-49. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/186321
IEEE
K. Golubić i M. Starčević, "Granični objekti u računalnim igrama", Osječki matematički list, vol.17, br. 1, str. 31-49, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/186321. [Citirano: 12.05.2021.]

Sažetak
This article describes the process of simplification of collision tests
in computer games. Due to their complexity the objects in games are
replaced by simpler bounding objects like cuboids, balls and capsules
that are easier to make collision tests with. We use a simple model to
show how to construct bounding objects and we compare moments of
their collision.

Ključne riječi
bounding objects; area minimization; intersection testing

Hrčak ID: 186321

URI
https://hrcak.srce.hr/186321

[hrvatski]

Posjeta: 410 *