hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.26.3.03

Tumačenje medijskoga sadržaja nakon ratnih sukoba: priopćavanja o "putovanju" i "Bosni i Hercegovini" u američkim novinama 20 godina nakon Daytona

Nicholas Wise ; Liverpool John Moores University, Liverpool

Puni tekst: engleski, pdf (211 KB) str. 363-383 preuzimanja: 256* citiraj
APA 6th Edition
Wise, N. (2017). Interpreting Media Content Post-Conflict: Communications of 'Travel' and 'Bosnia and Herzegovina' in U.S. Newspapers, 20 Years Post-Dayton. Društvena istraživanja, 26 (3), 363-383. https://doi.org/10.5559/di.26.3.03
MLA 8th Edition
Wise, Nicholas. "Interpreting Media Content Post-Conflict: Communications of 'Travel' and 'Bosnia and Herzegovina' in U.S. Newspapers, 20 Years Post-Dayton." Društvena istraživanja, vol. 26, br. 3, 2017, str. 363-383. https://doi.org/10.5559/di.26.3.03. Citirano 19.10.2019.
Chicago 17th Edition
Wise, Nicholas. "Interpreting Media Content Post-Conflict: Communications of 'Travel' and 'Bosnia and Herzegovina' in U.S. Newspapers, 20 Years Post-Dayton." Društvena istraživanja 26, br. 3 (2017): 363-383. https://doi.org/10.5559/di.26.3.03
Harvard
Wise, N. (2017). 'Interpreting Media Content Post-Conflict: Communications of 'Travel' and 'Bosnia and Herzegovina' in U.S. Newspapers, 20 Years Post-Dayton', Društvena istraživanja, 26(3), str. 363-383. https://doi.org/10.5559/di.26.3.03
Vancouver
Wise N. Interpreting Media Content Post-Conflict: Communications of 'Travel' and 'Bosnia and Herzegovina' in U.S. Newspapers, 20 Years Post-Dayton. Društvena istraživanja [Internet]. 2017 [pristupljeno 19.10.2019.];26(3):363-383. https://doi.org/10.5559/di.26.3.03
IEEE
N. Wise, "Interpreting Media Content Post-Conflict: Communications of 'Travel' and 'Bosnia and Herzegovina' in U.S. Newspapers, 20 Years Post-Dayton", Društvena istraživanja, vol.26, br. 3, str. 363-383, 2017. [Online]. https://doi.org/10.5559/di.26.3.03

Sažetak
Ovaj rad bavi se važnom ulogom medija u priopćavanju o
nekom odredištu nakon ratnih sukoba – razmatrajući kako
razni diskursi dugoročno brendiraju to odredište. Bosna i
Hercegovina (BiH) bila je središte oružanoga sukoba na
početku 1990-ih godina tijekom raspada bivše Jugoslavije, a
bosanski rat završio je potpisivanjem Daytonskoga
sporazuma u Parizu. Velik dio sukoba, posebno opsadu
Sarajeva, pratili su mediji, čiji su novinari prenosili tada
aktualno stanje zainteresiranima širom svijeta. Izvještavanje
o bosanskom ratu stvorilo je negativnu sliku nove države, što
je u početku odvraćalo ljude od putovanja u ratom
pogođeno područje. Represija mjesta, nestanak sjećanja i
redefiniranje odredišta predlažu se u radu kao okvir za
analizu medijskoga sadržaja i brendiranje odredišta nakon
sukoba. Nakon sporazuma nije bilo razgovora o promicanju
putovanja u BiH. Ni nakon 2000. putovati još nije bilo
preporučljivo, ali se naracija počela mijenjati i tekstovi su
postupno sve više promicali to područje, uspoređujući prošlo
stanje s novijim stanjem. Nakon 2000. godine znatno je
manje sadržaja na tu temu, ali je nakon 2003. godine
tekstova koji promiču putovanja sve više, a priče su im
opsežnije i nude nove mogućnosti brendiranja odredišta.

Ključne riječi
mediji; putovanje; brendiranje odredišta; slika; Bosna i Hercegovina

Hrčak ID: 187745

URI
https://hrcak.srce.hr/187745

[engleski]

Posjeta: 474 *