hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232

Porast učinkovitosti asinkronih motora pomoću dizajna jezgre s procijepljenim zubom

Asim Gokhan Yetgin   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3971-0504 ; Electrical & Electronics Engineering Department, Dumlupinar University, Evliya Celebi Campus, 43100 Kutahya, Turkey
Mustafa Turan ; Electrical &Electronics Engineering Department, Sakarya University, Esentepe Campus, 54050 Serdivan/Sakarya, Turkey

Puni tekst: hrvatski, pdf (952 KB) str. 1291-1296 preuzimanja: 137* citiraj
APA 6th Edition
Yetgin, A.G. i Turan, M. (2017). Porast učinkovitosti asinkronih motora pomoću dizajna jezgre s procijepljenim zubom. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
MLA 8th Edition
Yetgin, Asim Gokhan i Mustafa Turan. "Porast učinkovitosti asinkronih motora pomoću dizajna jezgre s procijepljenim zubom." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232. Citirano 11.12.2019.
Chicago 17th Edition
Yetgin, Asim Gokhan i Mustafa Turan. "Porast učinkovitosti asinkronih motora pomoću dizajna jezgre s procijepljenim zubom." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
Harvard
Yetgin, A.G., i Turan, M. (2017). 'Porast učinkovitosti asinkronih motora pomoću dizajna jezgre s procijepljenim zubom', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
Vancouver
Yetgin AG, Turan M. Porast učinkovitosti asinkronih motora pomoću dizajna jezgre s procijepljenim zubom. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 11.12.2019.];24(5):1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
IEEE
A.G. Yetgin i M. Turan, "Porast učinkovitosti asinkronih motora pomoću dizajna jezgre s procijepljenim zubom", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1291-1296, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
Puni tekst: engleski, pdf (952 KB) str. 1291-1296 preuzimanja: 784* citiraj
APA 6th Edition
Yetgin, A.G. i Turan, M. (2017). Efficiency improvement in induction motor by slitted tooth core design. Tehnički vjesnik, 24 (5), 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
MLA 8th Edition
Yetgin, Asim Gokhan i Mustafa Turan. "Efficiency improvement in induction motor by slitted tooth core design." Tehnički vjesnik, vol. 24, br. 5, 2017, str. 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232. Citirano 11.12.2019.
Chicago 17th Edition
Yetgin, Asim Gokhan i Mustafa Turan. "Efficiency improvement in induction motor by slitted tooth core design." Tehnički vjesnik 24, br. 5 (2017): 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
Harvard
Yetgin, A.G., i Turan, M. (2017). 'Efficiency improvement in induction motor by slitted tooth core design', Tehnički vjesnik, 24(5), str. 1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
Vancouver
Yetgin AG, Turan M. Efficiency improvement in induction motor by slitted tooth core design. Tehnički vjesnik [Internet]. 2017 [pristupljeno 11.12.2019.];24(5):1291-1296. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232
IEEE
A.G. Yetgin i M. Turan, "Efficiency improvement in induction motor by slitted tooth core design", Tehnički vjesnik, vol.24, br. 5, str. 1291-1296, 2017. [Online]. https://doi.org/10.17559/TV-20140325133232

Sažetak
U ovom istraživanju predložen je novi dizajn kako bi se poboljšala učinkovitost rada asinkronih motora. U predloženom dizajnu primjenjeni su procijepi u sredini zubi statora i rotora. U ovim procijepljenim modelima dubina i širina procijepa su optimizirani uz pomoć programa Magnetska metoda konačnih elemenata (FEMM) i koristeći Metodu konačnih elemenata (FEM). Za prikaz poboljšanja izvedbe, predloženi model motora i referentni model motora su uspoređeni u definiranim pogonskim tačkama za vrijednosti kao što su ulazna i izlazna snaga, ulazna struja, faktor snage, efikasnost i gubitci. Zbog smanjenja gubitaka željeza i bakra, ukupni gubitak u motoru je smanjen, a povećana je efikasnost za definiranu pogonsku tačku za 1,869%. U modeliranju korišten je 3 kW kavezni asinkroni motor.

Ključne riječi
efikasnost asinkronog morota; dizajna jezgre s procijepljenim zubom; gubitci motora

Hrčak ID: 188221

URI
https://hrcak.srce.hr/188221

[engleski]

Posjeta: 1.251 *