hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Obrazovni diskurs dječje računalne kulture u kontekstu konstrukcije društvene zbilje

Erika Masiliauskiene ; Sveučilište u Siauliaiu

Puni tekst: hrvatski, PDF (245 KB) str. 0-0 preuzimanja: 53* citiraj
APA 6th Edition
Masiliauskiene, E. (2009). Obrazovni diskurs dječje računalne kulture u kontekstu konstrukcije društvene zbilje. Acta Iadertina, 6 (1), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/190071
MLA 8th Edition
Masiliauskiene, Erika. "Obrazovni diskurs dječje računalne kulture u kontekstu konstrukcije društvene zbilje." Acta Iadertina, vol. 6, br. 1, 2009, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/190071. Citirano 16.11.2019.
Chicago 17th Edition
Masiliauskiene, Erika. "Obrazovni diskurs dječje računalne kulture u kontekstu konstrukcije društvene zbilje." Acta Iadertina 6, br. 1 (2009): 0-0. https://hrcak.srce.hr/190071
Harvard
Masiliauskiene, E. (2009). 'Obrazovni diskurs dječje računalne kulture u kontekstu konstrukcije društvene zbilje', Acta Iadertina, 6(1), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/190071 (Datum pristupa: 16.11.2019.)
Vancouver
Masiliauskiene E. Obrazovni diskurs dječje računalne kulture u kontekstu konstrukcije društvene zbilje. Acta Iadertina [Internet]. 2009 [pristupljeno 16.11.2019.];6(1):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190071
IEEE
E. Masiliauskiene, "Obrazovni diskurs dječje računalne kulture u kontekstu konstrukcije društvene zbilje", Acta Iadertina, vol.6, br. 1, str. 0-0, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190071. [Citirano: 16.11.2019.]
Puni tekst: engleski, PDF (245 KB) str. 0-0 preuzimanja: 77* citiraj
APA 6th Edition
Masiliauskiene, E. (2009). An educational discourse of children‘s computer culture in the context of the construction of social reality. Acta Iadertina, 6 (1), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/190071
MLA 8th Edition
Masiliauskiene, Erika. "An educational discourse of children‘s computer culture in the context of the construction of social reality." Acta Iadertina, vol. 6, br. 1, 2009, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/190071. Citirano 16.11.2019.
Chicago 17th Edition
Masiliauskiene, Erika. "An educational discourse of children‘s computer culture in the context of the construction of social reality." Acta Iadertina 6, br. 1 (2009): 0-0. https://hrcak.srce.hr/190071
Harvard
Masiliauskiene, E. (2009). 'An educational discourse of children‘s computer culture in the context of the construction of social reality', Acta Iadertina, 6(1), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/190071 (Datum pristupa: 16.11.2019.)
Vancouver
Masiliauskiene E. An educational discourse of children‘s computer culture in the context of the construction of social reality. Acta Iadertina [Internet]. 2009 [pristupljeno 16.11.2019.];6(1):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190071
IEEE
E. Masiliauskiene, "An educational discourse of children‘s computer culture in the context of the construction of social reality", Acta Iadertina, vol.6, br. 1, str. 0-0, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190071. [Citirano: 16.11.2019.]

Sažetak

Pod uvjetima širenja društva informacija računalo je postala ne samo radni alat nego i sredstvo ispunjavanja slobodnog vremena i komunikacije, ali i sredstvo koje mijenja ljudske aktivnosti i tradicionalni način života. Kao aktivni sudionici ovog društva djeca se kroz kreaciju ali i putem njenog razumijevanja integriraju u društvo. Djeca sama stvaraju računalnu kulture u skladu s povijesnim vremenu u kojem žive. Zbog toga je njihova kultura postmoderna, manje je normativna i sustavna. Unatoč prilično velikom broju istraživanja dječjih računalnih aktivnosti, premalo se pažnje posvećuje dječjoj računalnoj kulturi u cjelini isto kao i sociokulturnim obrazovnim fenomenima modernog društva. U pedagoškim istraživanjima problemu dječje računalne kulture najčešće se pristupa jednosmjerno gdje se najveća pažnja fokusira na pitanja o računalnoj pismenosti i opremljenosti škola s računalima. Kulturne posebnosti najčešće seidentificiraju prema jednoj pojavi – dječjem igranju kompjuterskih igara.Osnovni problem istraživanja odnosi se na proučavanje konteksta obrazovnog diskursa dječje računalne kulture kao fenomena modernog informacijskog društva koji teoretski može biti utemeljen i empirijski ispitan primjenom kvalitativne i kvantitativne istraživačke metode i teorije konstrukcije društvene stvarnosti.

Ključne riječi
dječja računalna kultura; konstrukcija društvene zbilje; konstrukcija i rekonstrukcija sociokulturnih obrazaca; kontekst obrazovnog diskursa; pedagoška istraživanja

Hrčak ID: 190071

URI
https://hrcak.srce.hr/190071

[engleski]

Posjeta: 206 *