hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA

Marija Vukoja ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru

Puni tekst: hrvatski, pdf (163 KB) str. 113-125 preuzimanja: 236* citiraj
APA 6th Edition
Vukoja, M. (2017). ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA. Mostariensia, 21 (1), 113-125. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/190207
MLA 8th Edition
Vukoja, Marija. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA." Mostariensia, vol. 21, br. 1, 2017, str. 113-125. https://hrcak.srce.hr/190207. Citirano 15.12.2019.
Chicago 17th Edition
Vukoja, Marija. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA." Mostariensia 21, br. 1 (2017): 113-125. https://hrcak.srce.hr/190207
Harvard
Vukoja, M. (2017). 'ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA', Mostariensia, 21(1), str. 113-125. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/190207 (Datum pristupa: 15.12.2019.)
Vancouver
Vukoja M. ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA. Mostariensia [Internet]. 2017 [pristupljeno 15.12.2019.];21(1):113-125. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190207
IEEE
M. Vukoja, "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA", Mostariensia, vol.21, br. 1, str. 113-125, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/190207. [Citirano: 15.12.2019.]

Sažetak
Cilj ovoga empirijskog istraživanja jest istražiti i analizirati utjecaj
odnosa s javnošću na odabir bankarske usluge. Uzorak je obuhvatio
ukupno 106 ispitanika, a činili su ga klijenti poslovnih
banaka na području Hercegovačko-neretvanske županije. Polazeći
od problematike i cilja istraživanja, postavljena je hipoteza:
Odnosi s javnošću pozitivno utječu na odabir bankarske usluge.
Za obradu prikupljenih podataka primijenjen je odgovarajući
softverski paket SPSS. Podatci prikupljeni empirijskim istraživanjem
obrađeni su primjenom više odgovarajućih statističkih metoda:
deskriptivnom statistikom, kroz tabulacije, izračunavanjem
srednjih vrijednosti, izračunavanjem frekvencija različitih odgovora
te testiranjem pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih
ljestvica putem Cronbach Alpha koeficijenta. Postavljana hipoteza
testirana je metodom višestruke regresije. Rezultati istraživanja
potvrdili su glavnu hipotezu te pokazali da odnosi s javnošću
imaju važan i pozitivan utjecaj na klijente pri odabiru bankarske
usluge.

Ključne riječi
odnosi s javnošću; PR; bankarske usluge; klijenti banke; banke

Hrčak ID: 190207

URI
https://hrcak.srce.hr/190207

[engleski]

Posjeta: 314 *