hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA

Marija Vukoja ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru

Fulltext: croatian, pdf (163 KB) pages 113-125 downloads: 247* cite
APA 6th Edition
Vukoja, M. (2017). ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA. Mostariensia, 21 (1), 113-125. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/190207
MLA 8th Edition
Vukoja, Marija. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA." Mostariensia, vol. 21, no. 1, 2017, pp. 113-125. https://hrcak.srce.hr/190207. Accessed 20 Jan. 2020.
Chicago 17th Edition
Vukoja, Marija. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA." Mostariensia 21, no. 1 (2017): 113-125. https://hrcak.srce.hr/190207
Harvard
Vukoja, M. (2017). 'ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA', Mostariensia, 21(1), pp. 113-125. Available at: https://hrcak.srce.hr/190207 (Accessed 20 January 2020)
Vancouver
Vukoja M. ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA. Mostariensia [Internet]. 2017 [cited 2020 January 20];21(1):113-125. Available from: https://hrcak.srce.hr/190207
IEEE
M. Vukoja, "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U ODABIRU BANKARSKIH USLUGA", Mostariensia, vol.21, no. 1, pp. 113-125, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/190207. [Accessed: 20 January 2020]

Abstracts
Cilj ovoga empirijskog istraživanja jest istražiti i analizirati utjecaj
odnosa s javnošću na odabir bankarske usluge. Uzorak je obuhvatio
ukupno 106 ispitanika, a činili su ga klijenti poslovnih
banaka na području Hercegovačko-neretvanske županije. Polazeći
od problematike i cilja istraživanja, postavljena je hipoteza:
Odnosi s javnošću pozitivno utječu na odabir bankarske usluge.
Za obradu prikupljenih podataka primijenjen je odgovarajući
softverski paket SPSS. Podatci prikupljeni empirijskim istraživanjem
obrađeni su primjenom više odgovarajućih statističkih metoda:
deskriptivnom statistikom, kroz tabulacije, izračunavanjem
srednjih vrijednosti, izračunavanjem frekvencija različitih odgovora
te testiranjem pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih
ljestvica putem Cronbach Alpha koeficijenta. Postavljana hipoteza
testirana je metodom višestruke regresije. Rezultati istraživanja
potvrdili su glavnu hipotezu te pokazali da odnosi s javnošću
imaju važan i pozitivan utjecaj na klijente pri odabiru bankarske
usluge.

Keywords
odnosi s javnošću; PR; bankarske usluge; klijenti banke; banke

Hrčak ID: 190207

URI
https://hrcak.srce.hr/190207

[english]

Visits: 330 *