hrcak mascot   Srce   HID

Professional paper

TEORIJSKE POSTAVKE O MEDIJIMA – DEFINICIJE, FUNKCIJE I UTJECAJ

Daniela Jurčić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7721-9292 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru

Fulltext: croatian, pdf (104 KB) pages 127-136 downloads: 4.064* cite
APA 6th Edition
Jurčić, D. (2017). TEORIJSKE POSTAVKE O MEDIJIMA – DEFINICIJE, FUNKCIJE I UTJECAJ. Mostariensia, 21 (1), 127-136. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/190208
MLA 8th Edition
Jurčić, Daniela. "TEORIJSKE POSTAVKE O MEDIJIMA – DEFINICIJE, FUNKCIJE I UTJECAJ." Mostariensia, vol. 21, no. 1, 2017, pp. 127-136. https://hrcak.srce.hr/190208. Accessed 18 Jan. 2020.
Chicago 17th Edition
Jurčić, Daniela. "TEORIJSKE POSTAVKE O MEDIJIMA – DEFINICIJE, FUNKCIJE I UTJECAJ." Mostariensia 21, no. 1 (2017): 127-136. https://hrcak.srce.hr/190208
Harvard
Jurčić, D. (2017). 'TEORIJSKE POSTAVKE O MEDIJIMA – DEFINICIJE, FUNKCIJE I UTJECAJ', Mostariensia, 21(1), pp. 127-136. Available at: https://hrcak.srce.hr/190208 (Accessed 18 January 2020)
Vancouver
Jurčić D. TEORIJSKE POSTAVKE O MEDIJIMA – DEFINICIJE, FUNKCIJE I UTJECAJ. Mostariensia [Internet]. 2017 [cited 2020 January 18];21(1):127-136. Available from: https://hrcak.srce.hr/190208
IEEE
D. Jurčić, "TEORIJSKE POSTAVKE O MEDIJIMA – DEFINICIJE, FUNKCIJE I UTJECAJ", Mostariensia, vol.21, no. 1, pp. 127-136, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/190208. [Accessed: 18 January 2020]

Abstracts
Mediji su osobito složen pojam koji, u najkraćim crtama, označava
sustave javnoga informiranja koji služe za diseminaciju vijesti
u svrhu informiranja educiranja i zabave najširih slojeva društva.
Definicije, funkcije, ali i utjecaj medija u fokusu su znanstvenih
istraživanja pa se u ovome radu o navedenome i polemizira (kroz
teorijski okvir). Da bismo razumjeli pojam medij, potrebno ga je
prije svega definirati, ali i ukazati na funkcije medija i medijski
utjecaj. Danas je nezamislivo pronaći čovjeka koji nije informiran
od barem jedne medijske platforme. Tomu je najviše i pogodovao
razvoj tehnologije, odnosno novih medija koji su omogućili konvergenciju
medija pa je tako većina tiskanih medija proširena i
na internetske portale. Mediji su se komercijalizirali, njihova je
glavna djelatnost oglašavanje, a reklame i medijska manipulacija
vrlo su izražene. Često imaju veliku moć i utjecaj na društvo, a
time i na pojedinca.

Keywords
mediji; uloga medija; utjecaj; funkcije; komunikacija

Hrčak ID: 190208

URI
https://hrcak.srce.hr/190208

[english]

Visits: 4.782 *