hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA

Bojan Morić Milovanović ; Libertas međunarodno sveučilište
Stjepan Srhoj   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; Sveučilište u Dubrovniku
Tomislav Krišto ; Štreberaj poduke, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (2 MB) str. 847-881 preuzimanja: 567* citiraj
APA 6th Edition
Morić Milovanović, B., Srhoj, S. i Krišto, T. (2017). STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA. Ekonomska misao i praksa, (2), 847-881. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/191311
MLA 8th Edition
Morić Milovanović, Bojan, et al. "STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA." Ekonomska misao i praksa, vol. , br. 2, 2017, str. 847-881. https://hrcak.srce.hr/191311. Citirano 17.10.2019.
Chicago 17th Edition
Morić Milovanović, Bojan, Stjepan Srhoj i Tomislav Krišto. "STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA." Ekonomska misao i praksa , br. 2 (2017): 847-881. https://hrcak.srce.hr/191311
Harvard
Morić Milovanović, B., Srhoj, S., i Krišto, T. (2017). 'STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA', Ekonomska misao i praksa, (2), str. 847-881. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/191311 (Datum pristupa: 17.10.2019.)
Vancouver
Morić Milovanović B, Srhoj S, Krišto T. STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2017 [pristupljeno 17.10.2019.];(2):847-881. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191311
IEEE
B. Morić Milovanović, S. Srhoj i T. Krišto, "STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA", Ekonomska misao i praksa, vol., br. 2, str. 847-881, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/191311. [Citirano: 17.10.2019.]

Sažetak
Poslovni su modeli često korišten pojam u poslovnoj praksi, gdje se koriste za komuniciranje suštine poslovanja interesno utjecajnim skupinama. Inoviranje poslovnih modela navodi se u literaturi kao važan izvor konkurentske prednosti, no sâm je koncept inoviranja poslovnog modela nedovoljno objašnjen kako za znanstvenike, tako i za poslovnu praksu, a posebice za hrvatsko govorno područje. S obzirom na navedeno, temeljni je cilj ovog članka sumirati ključne aspekte inoviranja poslovnog modela te koncept inoviranja poslovnog modela razmotriti sa statičke i dinamičke perspektive. U statičkoj perspektivi pruža se pregled različitih vrsta poslovnih modela koji predstavljaju mogućnosti za inoviranje poslovnog modela, kao i prikaz ključnih izvora njegova inoviranja. Dinamički prikaz obuhvaća proces inoviranja te razvojne faze poslovnog modela. Doprinos članka ogleda se u strukturiranom pregledu promatrane tematike za menadžere, kao i istraživače zainteresirane za inoviranje poslovnih modela.

Ključne riječi
poslovni model; vrste poslovnih modela; inoviranje poslovnih modela

Hrčak ID: 191311

URI
https://hrcak.srce.hr/191311

Posjeta: 900 *