hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Rumunjsko tržište farmera. Pristup putem modela Logit Multinomial

Cristian Dragoş ; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie
Vincenţiu Vereş ; Faculté de Sciences Economiques et de Gestion des Affaires, Université Babes Bolyai, Cluj-Napoca, Roumanie

Fulltext: english, pdf (437 KB) pages 291-308 downloads: 1.535* cite
APA 6th Edition
Dragoş, C. & Vereş, V. (2007). Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 25 (2), 291-308. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18233
MLA 8th Edition
Dragoş, Cristian and Vincenţiu Vereş. "Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol. 25, no. 2, 2007, pp. 291-308. https://hrcak.srce.hr/18233. Accessed 1 Dec. 2021.
Chicago 17th Edition
Dragoş, Cristian and Vincenţiu Vereş. "Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach." Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci 25, no. 2 (2007): 291-308. https://hrcak.srce.hr/18233
Harvard
Dragoş, C., and Vereş, V. (2007). 'Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach', Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, 25(2), pp. 291-308. Available at: https://hrcak.srce.hr/18233 (Accessed 01 December 2021)
Vancouver
Dragoş C, Vereş V. Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach. Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci [Internet]. 2007 [cited 2021 December 01];25(2):291-308. Available from: https://hrcak.srce.hr/18233
IEEE
C. Dragoş and V. Vereş, "Romanian farmers’ market. A multinomial logit model approach", Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci, vol.25, no. 2, pp. 291-308, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18233. [Accessed: 01 December 2021]

Abstracts
Ovaj članak analizira stanje tržišta farmera u Rumunjskoj i stav o glavnim suparnicima: specijalizirane trgovine i supermarketi. Koristi se logit model kako bi se procijenilo one karakteristike potrošača koje određuju njihovu sklonost prema određenom obliku komercijalizacije svježih poljoprivrednih proizvoda. Rezultati modela pokazuju da tržište farmera može zadržati jedan relativno stabilan segment potrošača jer je bolji od ostalih konkurenata po: cijeni, po zemljopisnom položaju bliži je potrošačima, po svježini i raznolikosti proizvoda.

Keywords
Poljoprivredni proizvodi; tržište farmera; Rumunjska; logit multi- multinomial

Hrčak ID: 18233

URI
https://hrcak.srce.hr/18233

[english]

Visits: 1.964 *