hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5

Dosezanje i uključivanje birača te povezivanje s biračima putem društvenih mreža: analiza predsjedničkih izbora u Republici Hrvatskoj 2014./2015. godine

Dubravka Sinčić Ćorić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-1834-5491 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Ružica Brečić   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3327-2187 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet
Maja Šimunjak   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8263-272X ; Middlesex University London, Faculty of Arts and Creative Industries, Ujedinjeno Kraljevstvo

Puni tekst: engleski, pdf (672 KB) str. 61-76 preuzimanja: 225* citiraj
APA 6th Edition
Sinčić Ćorić, D., Brečić, R. i Šimunjak, M. (2017). Reaching, Engaging and Bonding with Voters on Social Media: The Case of 2014/2015 Croatian Presidential Elections. Medijske studije, 8 (16), 61-76. https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5
MLA 8th Edition
Sinčić Ćorić, Dubravka, et al. "Reaching, Engaging and Bonding with Voters on Social Media: The Case of 2014/2015 Croatian Presidential Elections." Medijske studije, vol. 8, br. 16, 2017, str. 61-76. https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5. Citirano 23.01.2020.
Chicago 17th Edition
Sinčić Ćorić, Dubravka, Ružica Brečić i Maja Šimunjak. "Reaching, Engaging and Bonding with Voters on Social Media: The Case of 2014/2015 Croatian Presidential Elections." Medijske studije 8, br. 16 (2017): 61-76. https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5
Harvard
Sinčić Ćorić, D., Brečić, R., i Šimunjak, M. (2017). 'Reaching, Engaging and Bonding with Voters on Social Media: The Case of 2014/2015 Croatian Presidential Elections', Medijske studije, 8(16), str. 61-76. https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5
Vancouver
Sinčić Ćorić D, Brečić R, Šimunjak M. Reaching, Engaging and Bonding with Voters on Social Media: The Case of 2014/2015 Croatian Presidential Elections. Medijske studije [Internet]. 2017 [pristupljeno 23.01.2020.];8(16):61-76. https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5
IEEE
D. Sinčić Ćorić, R. Brečić i M. Šimunjak, "Reaching, Engaging and Bonding with Voters on Social Media: The Case of 2014/2015 Croatian Presidential Elections", Medijske studije, vol.8, br. 16, str. 61-76, 2017. [Online]. https://doi.org/10.20901/ms.8.16.5

Sažetak
U radu se istražuje koriste li i na koji način predsjednički kandidati društvene mreže kako bi demokratizirali politiku i političko predstavljanje. Studija prikazuje rezultate analize sadržaja izjava koje su predsjednički kandidati objavili na svojim službenim profilima na Facebooku i korisničkim računima na Twitteru tijekom izborne kampanje u Republici Hrvatskoj 2014./2015. Rezultati otkrivaju da kandidati nisu koristili društvene mreže kako bi dosegli i uključili potencijalne birače, niti su ih koristili kako bi s biračima ostvarili jaču emotivnu vezu. Propuštajući ovu priliku, propustili su i mogućnost privlačenja nezadovoljnih i razočaranih birača na birališta, čime se mogao povećati i legitimitet demokratskog procesa.

Ključne riječi
društvene mreže; politička kampanja; predsjednički izbori; demokratizacija politike

Hrčak ID: 192920

URI
https://hrcak.srce.hr/192920

[engleski]

Posjeta: 547 *