hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

EMPATIJA U RADNOM OKRUŽENJU

Ana Marguerite Tomulić ; Hrvatska gospodarska komora, Zagreb, Hrvatska
Tanja Grmuša ; Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti , Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (613 KB) str. 194-205 preuzimanja: 364* citiraj
APA 6th Edition
Tomulić, A.M. i Grmuša, T. (2017). EMPATIJA U RADNOM OKRUŽENJU. Media, culture and public relations, 8 (2), 194-205. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/199664
MLA 8th Edition
Tomulić, Ana Marguerite i Tanja Grmuša. "EMPATIJA U RADNOM OKRUŽENJU." Media, culture and public relations, vol. 8, br. 2, 2017, str. 194-205. https://hrcak.srce.hr/199664. Citirano 15.11.2019.
Chicago 17th Edition
Tomulić, Ana Marguerite i Tanja Grmuša. "EMPATIJA U RADNOM OKRUŽENJU." Media, culture and public relations 8, br. 2 (2017): 194-205. https://hrcak.srce.hr/199664
Harvard
Tomulić, A.M., i Grmuša, T. (2017). 'EMPATIJA U RADNOM OKRUŽENJU', Media, culture and public relations, 8(2), str. 194-205. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/199664 (Datum pristupa: 15.11.2019.)
Vancouver
Tomulić AM, Grmuša T. EMPATIJA U RADNOM OKRUŽENJU. Media, culture and public relations [Internet]. 2017 [pristupljeno 15.11.2019.];8(2):194-205. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/199664
IEEE
A.M. Tomulić i T. Grmuša, "EMPATIJA U RADNOM OKRUŽENJU", Media, culture and public relations, vol.8, br. 2, str. 194-205, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/199664. [Citirano: 15.11.2019.]

Sažetak
Sve ubrzaniji ritam globalne tržišne utakmice nameće nova pravila i promjene u poslovnom okruženju: poslodavci zahtijevaju drugačiji profil zaposlenika i vrednuju specifične odlike kao što su fleksibilnost, sposobnost timske suradnje te posjedovanje empatijskih i društvenih vještina. Uspješne i napredne organizacije, svjesne kako „meke“ vještine predstavljaju idealan alat za kreiranje emocionalno inteligentne i timski orijentirane radne klime, usvajaju nove filozofije upravljanja organizacijama, prema kojima čovjek, bilo da se radi o zaposleniku ili klijentu, postaje žarištem same organizacije. Takav novi koncept organizacijske kulture uključuje novi pristup prema zaposleniku, prema kojemu čovjek više nije percipiran kao automatizirani alat za ostvarivanje organizacijskih ciljeva, već kao suradnik i najcjenjenija kapitalna vrijednost organizacije. S obzirom na to da je Hrvatska tranzicijska zemlja, koja kreiranjem novih vrijednosnih i kulturnih okvira pokušava uspostaviti temelje za konkurentnije poslovno okruženje, zanimalo nas je kako zaposlenici grada Zagreba percipiraju razinu empatije u njihovom radnom okruženju. Istraživanje provedeno na uzorku od sto trideset ispitanika pokazalo je ohrabrujuće rezultate u odnosu na percipiranu razinu empatije u horizontalnoj i vertikalnoj internoj komunikaciji. Međutim, rezultati vezani uz organizacijsku kulturu kao temelj razvoja empatije još uvijek naginju negativnijoj percepciji.

Ključne riječi
organizacijska kultura; komunikacijska klima; interna komunikacija; empatija; timski rad

Hrčak ID: 199664

URI
https://hrcak.srce.hr/199664

[engleski]

Posjeta: 755 *