hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Analiza poželjnih promjena u obrazovanju na tehničkim fakultetima u kontekstu reforme visokog obrazovanja

Dominika Crnjac Milic
Goran Martinovic
Ivanka Fercec

Puni tekst: engleski, pdf (125 KB) str. 31-36 preuzimanja: 489* citiraj
APA 6th Edition
Crnjac Milic, D., Martinovic, G. i Fercec, I. (2007). Analysis of desirable changes in engineering education in the context of university education reform. Tehnički vjesnik, 14 (3,4), 31-36. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18909
MLA 8th Edition
Crnjac Milic, Dominika, et al. "Analysis of desirable changes in engineering education in the context of university education reform." Tehnički vjesnik, vol. 14, br. 3,4, 2007, str. 31-36. https://hrcak.srce.hr/18909. Citirano 25.06.2019.
Chicago 17th Edition
Crnjac Milic, Dominika, Goran Martinovic i Ivanka Fercec. "Analysis of desirable changes in engineering education in the context of university education reform." Tehnički vjesnik 14, br. 3,4 (2007): 31-36. https://hrcak.srce.hr/18909
Harvard
Crnjac Milic, D., Martinovic, G., i Fercec, I. (2007). 'Analysis of desirable changes in engineering education in the context of university education reform', Tehnički vjesnik, 14(3,4), str. 31-36. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18909 (Datum pristupa: 25.06.2019.)
Vancouver
Crnjac Milic D, Martinovic G, Fercec I. Analysis of desirable changes in engineering education in the context of university education reform. Tehnički vjesnik [Internet]. 2007 [pristupljeno 25.06.2019.];14(3,4):31-36. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18909
IEEE
D. Crnjac Milic, G. Martinovic i I. Fercec, "Analysis of desirable changes in engineering education in the context of university education reform", Tehnički vjesnik, vol.14, br. 3,4, str. 31-36, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18909. [Citirano: 25.06.2019.]

Sažetak
U radu se razmatra opće zadovoljstvo studijem na tehničkim fakultetima slavonske regije u kontekstu reforme sveučilišta u Hrvatskoj s naglaskom na njihovoj važnosti u cjelokupnoj akademskoj naobrazbi budućih stručnjaka u skladu s modernim trendovima koji Hrvatskoj otvaraju put u Europsku uniju. Osobit je naglasak dan na implementaciju teorije u praksi, koja je oduvijek bila sveprisutna i izuzetno važna.

Ključne riječi
Bolonjski proces; obrazovanje inženjera; strani jezik; znanje

Hrčak ID: 18909

URI
https://hrcak.srce.hr/18909

[engleski]

Posjeta: 858 *