hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5513/JCEA01/19.2.1992

Stavovi potrošača o konzumaciji etničke hrane

Marina Tomić ; University of Zagreb Faculty of Agriculture, Department of Agricultural Marketing, Zagreb, Croatia
Kristina Deronja ; University of Zagreb Faculty of Agriculture , Bachelor programme Agricultural Economics, Zagreb, Croatia
Milna Tudor Kalit ; University of Zagreb Faculty of Agriculture, Department of Dairy Science, Zagreb, Croatia
Željka Mesić ; University of Zagreb Faculty of Agriculture, Department of Agricultural Marketing, Zagreb, Croatia

Puni tekst: engleski, pdf (804 KB) str. 349-367 preuzimanja: 319* citiraj
APA 6th Edition
Tomić, M., Deronja, K., Tudor Kalit, M. i Mesić, Ž. (2018). Consumers' attitudes towards ethnic food consumption. Journal of Central European Agriculture, 19 (2), 349-367. https://doi.org/10.5513/JCEA01/19.2.1992
MLA 8th Edition
Tomić, Marina, et al. "Consumers' attitudes towards ethnic food consumption." Journal of Central European Agriculture, vol. 19, br. 2, 2018, str. 349-367. https://doi.org/10.5513/JCEA01/19.2.1992. Citirano 23.10.2021.
Chicago 17th Edition
Tomić, Marina, Kristina Deronja, Milna Tudor Kalit i Željka Mesić. "Consumers' attitudes towards ethnic food consumption." Journal of Central European Agriculture 19, br. 2 (2018): 349-367. https://doi.org/10.5513/JCEA01/19.2.1992
Harvard
Tomić, M., et al. (2018). 'Consumers' attitudes towards ethnic food consumption', Journal of Central European Agriculture, 19(2), str. 349-367. https://doi.org/10.5513/JCEA01/19.2.1992
Vancouver
Tomić M, Deronja K, Tudor Kalit M, Mesić Ž. Consumers' attitudes towards ethnic food consumption. Journal of Central European Agriculture [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.10.2021.];19(2):349-367. https://doi.org/10.5513/JCEA01/19.2.1992
IEEE
M. Tomić, K. Deronja, M. Tudor Kalit i Ž. Mesić, "Consumers' attitudes towards ethnic food consumption", Journal of Central European Agriculture, vol.19, br. 2, str. 349-367, 2018. [Online]. https://doi.org/10.5513/JCEA01/19.2.1992

Sažetak
Globalizacija, internacionalne migracije i medijski pristup promociji hrane doveli su do rasta konzumacije etničke hrane. Osnovni cilj provedenog istraživanja bio je utvrditi povezanost stavova i ponašanja u konzumaciji etničke hrane. On-line anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 230 ispitanika. Većina ispitanika konzumira etničku hranu, najčešće na tjednoj razini, kod kuće i u restoranima. Najveći udio ispitanika ima neutralne stavove o etničkoj hrani. Ispitanici s pozitivnim stavovima o etničkoj hrani u većem udjelu konzumiraju etničku hranu kod kuće, oni s neutralnim stavovima učestalije konzumiraju takvu hranu u restoranima, dok ispitanici koji imaju negativne stavove o etničkoj hrani u većem udjelu konzumiraju takvu hranu kod prijatelja.Ispitanicima s pozitivnim stavovima o etničkoj hrani važnija su sva ispitana obilježja etničke hrane. Rezultati ovog istraživanja mogu poslužiti proizvođačima i distributerima etničke hrane u svrhu uspješnije prilagodbe zahtjevima suvremenih potrošača.

Ključne riječi
anketa; etnička hrana; potrošači; stavovi

Hrčak ID: 201705

URI
https://hrcak.srce.hr/201705

[engleski]

Posjeta: 747 *