hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

TEMATSKA RUTA OD PERUNA DO SV. JURJA – KULTURNI TURIZAM ZAGREBAČKE ŽUPANIJE

Romana Lekić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8083-1338 ; Bernays visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, Hrvatska
Karlo Kolesar ; Bernays visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, Hrvatska
Dijana Zajec ; Bernays visoka škola za komunikacijski menadžment, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (252 KB) str. 57-64 preuzimanja: 67* citiraj
APA 6th Edition
Lekić, R., Kolesar, K. i Zajec, D. (2018). TEMATSKA RUTA OD PERUNA DO SV. JURJA – KULTURNI TURIZAM ZAGREBAČKE ŽUPANIJE. International journal of multidisciplinarity in business and science, 4 (6), 57-64. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/214890
MLA 8th Edition
Lekić, Romana, et al. "TEMATSKA RUTA OD PERUNA DO SV. JURJA – KULTURNI TURIZAM ZAGREBAČKE ŽUPANIJE." International journal of multidisciplinarity in business and science, vol. 4, br. 6, 2018, str. 57-64. https://hrcak.srce.hr/214890. Citirano 29.01.2020.
Chicago 17th Edition
Lekić, Romana, Karlo Kolesar i Dijana Zajec. "TEMATSKA RUTA OD PERUNA DO SV. JURJA – KULTURNI TURIZAM ZAGREBAČKE ŽUPANIJE." International journal of multidisciplinarity in business and science 4, br. 6 (2018): 57-64. https://hrcak.srce.hr/214890
Harvard
Lekić, R., Kolesar, K., i Zajec, D. (2018). 'TEMATSKA RUTA OD PERUNA DO SV. JURJA – KULTURNI TURIZAM ZAGREBAČKE ŽUPANIJE', International journal of multidisciplinarity in business and science, 4(6), str. 57-64. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/214890 (Datum pristupa: 29.01.2020.)
Vancouver
Lekić R, Kolesar K, Zajec D. TEMATSKA RUTA OD PERUNA DO SV. JURJA – KULTURNI TURIZAM ZAGREBAČKE ŽUPANIJE. International journal of multidisciplinarity in business and science [Internet]. 2018 [pristupljeno 29.01.2020.];4(6):57-64. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/214890
IEEE
R. Lekić, K. Kolesar i D. Zajec, "TEMATSKA RUTA OD PERUNA DO SV. JURJA – KULTURNI TURIZAM ZAGREBAČKE ŽUPANIJE", International journal of multidisciplinarity in business and science, vol.4, br. 6, str. 57-64, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/214890. [Citirano: 29.01.2020.]

Sažetak
U promociji turističke destinacije kulturni resursi su vodeći proizvod destinacije. Ono što jednu destinaciju čini drukčijom od ostalih jest njezina nematerijalna kulturna baština. Baština je osnovni element kojim menadžment turističke destinacije privlači turiste u destinaciju te atrakcijska osnova za brendiranje. Kreativnost na temelju tradicijske nematerijalne baštine pomiče tako granice puke funkcionalnosti nekog proizvoda. Kroz primjer kulturne tematske rute rad želi pokazati kako mit može postati potencijalna atrakcijska osnova za razvoj mitološkog turizma u Zagrebačkoj županiji. Važno je naglasiti da priče i lokacije iz tematske rute nude mogućnost izbora prema kriterijima kolektivne i osobne važnosti. Zbog toga je tematska ruta otvoreni sustav za individualni ili organizirani obilazak uz stručno turističko vođenje. Pokazatelji mita su lokalno karakteristični te istodobno djeluju stimulirajuće na maštu pojedinca. U izboru obrađenih motiva posebno se vodilo računa o lokalnom identitetu. Istaknuti su običaji Jurjeva i Ivanja te običaji koji su tradicijski utkani u Zagrebačkoj županiji i okolnim regijama.

Ključne riječi
tematska ruta; nematerijalna kulturna baština; turistička atrakcijska osnova; mit; turistička destinacija; Zagrebačka županija

Hrčak ID: 214890

URI
https://hrcak.srce.hr/214890

[engleski]

Posjeta: 145 *