hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje

Jerko Glavinić ; Srednja poljoprivredna i tehnička škola Opuzen
Ljiljana Najev Čačija ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Splitu

Puni tekst: hrvatski, PDF (419 KB) str. 0-21 preuzimanja: 233* citiraj
APA 6th Edition
Glavinić, J. i Najev Čačija, Lj. (2018). Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje. Oeconomica Jadertina, 8 (2), 0-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/217913
MLA 8th Edition
Glavinić, Jerko i Ljiljana Najev Čačija. "Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje." Oeconomica Jadertina, vol. 8, br. 2, 2018, str. 0-21. https://hrcak.srce.hr/217913. Citirano 26.05.2020.
Chicago 17th Edition
Glavinić, Jerko i Ljiljana Najev Čačija. "Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje." Oeconomica Jadertina 8, br. 2 (2018): 0-21. https://hrcak.srce.hr/217913
Harvard
Glavinić, J., i Najev Čačija, Lj. (2018). 'Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje', Oeconomica Jadertina, 8(2), str. 0-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/217913 (Datum pristupa: 26.05.2020.)
Vancouver
Glavinić J, Najev Čačija Lj. Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje. Oeconomica Jadertina [Internet]. 2018 [pristupljeno 26.05.2020.];8(2):0-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/217913
IEEE
J. Glavinić i Lj. Najev Čačija, "Marketinške aktivnosti neprofitnih organizacija u funkciji motivacije mladih na volontiranje", Oeconomica Jadertina, vol.8, br. 2, str. 0-21, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/217913. [Citirano: 26.05.2020.]

Sažetak
Neprofitni sektor posljednjih desetljeća budi interes istraživača i javnosti zbog svojeg rasta, ali i koristi koje donosi društvu u cjelini. Neprofitne organizacije su pokretači razvoja sektora, pri čemu su im za ostvarenje ciljeva usmjerenih različitim ciljnim skupinama potrebni i ljudski resursi. Kako bi se neprofitne organizacije uspješno orijentirale ciljnim skupinama prijeko je potrebno provoditi marketinške aktivnosti. Ključni segmenti, to jest ciljne skupine su korisnici, donatori, volonteri, zaposlenici i šira javnost. U kontekstu ljudskih resursa velika uloga pripada volonterima. Stoga je jedna od zadaća marketinških aktivnosti i motivacija volontera radi njihova angažmana. Cilj ovoga rada je ispitati utjecaj marketinških aktivnosti neprofitnih organizacija na šest motivacijskih funkcija za volontiranje među mladima. Te funkcije su: zaštita, vrijednosti, karijera, društvo, razumijevanje i poštovanje. Rezultati istraživanja upućuju na to kako marketinške aktivnosti pozitivno utječu na motivacijske funkcije zaštite i karijere, dok kod funkcija razumijevanja i vrijednosti taj utjecaj nije potvrđen. Kod funkcija društva i poštovanja utjecaj je djelomično potvrđen. Rezultati istraživanja pridonose boljem razumijevanju motivacije volontera te aktivne uloge organizacija u njezinu razvoju primjenom optimalne kombinacije marketinških aktivnosti.

Ključne riječi
marketinške aktivnosti; neprofitne organizacije; volonteri; motivacija; motivacijske funkcije

Hrčak ID: 217913

URI
https://hrcak.srce.hr/217913

[engleski]

Posjeta: 405 *