Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IGRE U NASTAVI TALIJANSKOGA JEZIKA

Majda Todorović ; Osnovna škola Sućidar u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 291 Kb

str. 95-102

preuzimanja: 1.119

citiraj


Sažetak

U ovom radu razmatra se značenje igre kao aktivnosti ravnopravne drugim tehnikama i aktivnostima koje se koriste u nastavi stranih jezika. Talijanski jezik u osnovnoj školi je drugi strani jezik te izborni školski predmet. Izvođenje izbornog predmeta uvjetovano je nekim pravilima koja moraju biti zadovoljena. Igra je predstavljena kao korisna tehnika, kojom usvajanje vokabulara i izraza postaje podjednako zabavno i učinkovito kao i ostale tehnike, ukoliko je detaljno isplanirana i prati propisani nastavni materijal. Na takav način igra prestaje biti aktivnost koja služi za popunjavanje vremena na početku ili na kraju školskoga sata, već postaje aktivnost koja je integrirana kroz cjelokupni nastavni proces i ravnopravno zastupljena kao i ostale aktivnosti. Nakon teorijskog dijela, u radu se navode i primjeri igara korištenih u nastavi talijanskoga jezika s učenicima četvrtih razreda osnovne škole.

Ključne riječi

igra; aktivnost; nastava talijanskog jezika kao izbornog predmeta

Hrčak ID:

217924

URI

https://hrcak.srce.hr/217924

Datum izdavanja:

15.3.2019.

Posjeta: 1.670 *