hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad
https://doi.org/10.32903/zs.64.1.8

VIRTUALNE DRUŠTVENE MREŽE I OSTVARIVANJE PARTNERSTVA OBITELJI I DJEČJEG VRTIĆA

Ida Somolanji Tokić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
Antonija Vukašinović ; Dječji vrtić Ivana Brlić Mažuranić, Slavonski Brod, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (15 MB) str. 105-116 preuzimanja: 385* citiraj
APA 6th Edition
Somolanji Tokić, I. i Vukašinović, A. (2018). VIRTUALNE DRUŠTVENE MREŽE I OSTVARIVANJE PARTNERSTVA OBITELJI I DJEČJEG VRTIĆA. Život i škola, LXIV (1), 105-116. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.8
MLA 8th Edition
Somolanji Tokić, Ida i Antonija Vukašinović. "VIRTUALNE DRUŠTVENE MREŽE I OSTVARIVANJE PARTNERSTVA OBITELJI I DJEČJEG VRTIĆA." Život i škola, vol. LXIV, br. 1, 2018, str. 105-116. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.8. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition
Somolanji Tokić, Ida i Antonija Vukašinović. "VIRTUALNE DRUŠTVENE MREŽE I OSTVARIVANJE PARTNERSTVA OBITELJI I DJEČJEG VRTIĆA." Život i škola LXIV, br. 1 (2018): 105-116. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.8
Harvard
Somolanji Tokić, I., i Vukašinović, A. (2018). 'VIRTUALNE DRUŠTVENE MREŽE I OSTVARIVANJE PARTNERSTVA OBITELJI I DJEČJEG VRTIĆA', Život i škola, LXIV(1), str. 105-116. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.8
Vancouver
Somolanji Tokić I, Vukašinović A. VIRTUALNE DRUŠTVENE MREŽE I OSTVARIVANJE PARTNERSTVA OBITELJI I DJEČJEG VRTIĆA. Život i škola [Internet]. 2018 [pristupljeno 18.04.2021.];LXIV(1):105-116. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.8
IEEE
I. Somolanji Tokić i A. Vukašinović, "VIRTUALNE DRUŠTVENE MREŽE I OSTVARIVANJE PARTNERSTVA OBITELJI I DJEČJEG VRTIĆA", Život i škola, vol.LXIV, br. 1, str. 105-116, 2018. [Online]. https://doi.org/10.32903/zs.64.1.8

Sažetak
U ovom radu istražio se pojam partnerstva obitelji i dječjeg vrtića u kontekstu virtualnih društvenih mreža. Partnerstvo kao krajnji cilj pedagoškog odnosa između roditelja/skrbnika i odgajatelja usmjerenog na dobrobit djeteta složeni je konstrukt koji je u praksi ponekad teško ostvariv. Izazovi suvremenog i ubrzanog načina života često onemogućuju kvalitetnu interakciju roditelja i odgajatelja. Zbog toga je potrebno sagledati nove mogućnosti i stvarati novi 'prostor' primjeren današnjem vremenu. Virtualne društvene mreže predstavljaju platformu na kojoj sve više dolazi do izražaja odgojno-obrazovni potencijal. Prepoznajući taj potencijal, odgojno-obrazovni stručnjaci mogu djelovati i putem društvenih mreža prema povezivanju obitelji i odgojno-obrazovnog sustava, prateći pritom suvremenu pedagošku teoriju i praksu. Ovaj rad nastoji se odmaknuti od dosadašnjeg deficitarnog pristupa društvenim mrežama prema afirmativnom pristupu u kojemu je naglasak na pedagoški promišljenom i oblikovanom sadržaju ponuđenom za interakciju s krajnjim korisnikom. Rad prikazuje istraživanje jedne odgojne skupine i njihove Facebook grupe putem koje se nastoji proces učenja i stvaranja znanja učiniti vidljivim prvenstveno roditeljima. Svrha istraživanja ogleda se u propitivanju novih tehnologija u odgojno-obrazovnom djelovanju koje mogu pridonijeti razvoju partnerskog odnosa između obitelji i dječjeg vrtića svakodnevno, ali i tijekom procesa prijelaza djeteta iz vrtića u osnovnu školu. Dobiveni rezultati pokazali su kako je korištenje društvenim mrežama u obrazovne svrhe prepoznato među roditeljima, ocijenjeno kao pozitivan način komunikacije te se reflektira u kvalitetnijoj komunikaciji u svakodnevnom neposrednom odgojno-obrazovnom radu.

Ključne riječi
dokumentiranje; ekološka teorija; eksploracijsko istraživanje; Facebook; partnerstvo s roditeljima

Hrčak ID: 219664

URI
https://hrcak.srce.hr/219664

[engleski] [njemački]

Posjeta: 1.152 *