Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KAKO POTRAGA ZA INOVACIJAMA OBLIKUJE ODNOS IZMEĐU PERCIPIRANE KORISNOSTI I STAVOVA PREMA MOBILNOM BANKARSTVU

Vesna Babić-Hodović orcid id orcid.org/0000-0002-6220-1612 ; University of Sarajevo, School of Economics and Business, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina
Maja Arslanagić-Kalajdžić orcid id orcid.org/0000-0002-4954-782X ; University of Sarajevo, School of Economics and Business, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina


Puni tekst: engleski pdf 362 Kb

str. 5-12

preuzimanja: 607

citiraj


Sažetak

U bankarskom sektoru, mobilno bankarstvo je jedna od najnovijih vrsta usluga uvedenih s ciljem zadržavanja klijenata. Trend razvoja mobilnog bankarstva snažno je povezan s prodiranjem mobilnih uređaja u svakodnevnom životu, kao is ponašanjem korisnika koje se temelji na prijenosu aktivnosti iz različitih sfera njihovih života u virtualni svijetu. U radu se istražuje kako percepcija potrošača o korisnosti mobilnog bankarstva utječe na stav prema mobilnom bankarstvu, uvjetovan razinom traženja novosti (inovacija) koju je taj potrošač izrazio. Sukladno marketingu usluga i literaturi o prihvaćanju tehnologije testirani su ti odnose na uzorku od 581 korisnika mobilnog bankarstva. Rezultati pokazuju da traženje inovacija negativno ublažava pozitivan odnos između percipirane korisnosti mobilnog bankarstva i odnosa prema mobilnom bankarstvu. U radu se razmatraju rezultati i sugeriraju se buduća istraživanja.

Ključne riječi

mobilno bankarstvo; stav prema banci; traženje inovacija; percipirana korisnost

Hrčak ID:

220177

URI

https://hrcak.srce.hr/220177

Datum izdavanja:

30.4.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.397 *