hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1

Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća

Nikolina Dečman   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5167-4070 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Andreja Švigir ; Altius savjetovanje d.o.o.
Ana Rep   ORCID icon orcid.org/0000-0003-0769-6656 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (485 KB) str. 1-17 preuzimanja: 98* citiraj
APA 6th Edition
Dečman, N., Švigir, A. i Rep, A. (2019). Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća . Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 17 (1), 1-17. https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1
MLA 8th Edition
Dečman, Nikolina, et al. "Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća ." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol. 17, br. 1, 2019, str. 1-17. https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1. Citirano 28.01.2020.
Chicago 17th Edition
Dečman, Nikolina, Andreja Švigir i Ana Rep. "Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća ." Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 17, br. 1 (2019): 1-17. https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1
Harvard
Dečman, N., Švigir, A., i Rep, A. (2019). 'Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća ', Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 17(1), str. 1-17. https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1
Vancouver
Dečman N, Švigir A, Rep A. Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća . Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu [Internet]. 2019 [pristupljeno 28.01.2020.];17(1):1-17. https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1
IEEE
N. Dečman, A. Švigir i A. Rep, "Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća ", Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, vol.17, br. 1, str. 1-17, 2019. [Online]. https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1

Sažetak
Potreba za društveno odgovornim poslovanjem i transparentnim izvještavanjem učinila je nefinancijske informacije ravnopravnima financijskim informacijama. Informiranost menadžera pri donošenju poslovnih odluka jedan je od ključnih čimbenika koji utječu na kvalitetu poslovnoga odlučivanja. U cilju saznanja kako karakteristike poduzeća i menadžera utječu na transparentnost izvještavanja te shvaćanje važnosti nefinancijskoga izvještavanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku poduzeća registriranih u Republici Hrvatskoj. Na temelju rezultata provedenih statističkih testova zaključeno je da srednja i velika poduzeća pridaju veći ponder važnosti nefinancijskih informacija u odnosu na mikro i mala poduzeća. Pored toga, menadžeri na višim hijerarhijskim razinama nefinancijske informacije i transparentno izvještavanje također smatraju statistički značajno važnijima u usporedbi s menadžerima na nižoj hijerarhijskoj razini.

Ključne riječi
nefinancijske informacije; poslovno odlučivanje; transparentno izvještavanje; društvena odgovornost poduzeća

Hrčak ID: 221179

URI
https://hrcak.srce.hr/221179

Posjeta: 202 *